חדשות בארץ

כותרות הבוקר ב-60 שניות: ערבים יידו אבנים על מתפללים בקבר יוסף

כוחות הביטחון אבטחו הלילה כניסתם של 500 מתפללים למתחם הקבר בשכם, קנצלר אוסטריה רואה עתיד משותף עם ישראל, והטמפרטורות ממשיכות לעלות. כל מה שצריך לדעת

קבר יוסף (צילום: פלאש 90)קבר יוסף (צילום: פלאש 90)
אא

חדשות

אגד תפצה נוסעת בכשני מיליון שקלים: אם לשתי ילדות ביקשה מהנהג להוציא עגלה מתא המטען, אך זה החל לנסוע והשאיר את בתה בת השלוש לבד בתחנה. החברה סירבה לפיצוי הציעה כרטיסיה בחינם, האשה זכתה בתביעת ענק ותקבל כ-2.1 מיליון שקל. להרחבה, לחצו כאן.

ערוץ 20 ייסגר? מנכ"ל ערוץ 20, שכי פרנץ, שלח מכתב ליו"ר מועצת הכבלים בו הוא טוען כי הם "נערכים לסגירה מיידית". הסיבה: סירוב המועצה לאפשר לו לשדר חדשות, כפי שהוסדר בעבר. עוד הוא טען: "המועצה נכנעה ללחצים של התנועה הרפורמית". להרחבה, לחצו כאן.

נעצרה הנערה השניה שתקפה חייל וקצין בנבי סלאח: אחרי שנעצרה אחת הנערות הפלסטיניות שתועדה כשהיא תוקפת קצין צה"ל בדרגת סרן וחייל נוסף נעצרה לפנות בוקר גם בת דודתה של עאהד תמימי. הנערה נעצרה במהלך מבצע מעצרים משותף של שב"כ, צה"ל, מג"ב והמשטרה בשטחי יהודה ושומרון. בנוסף, אבטחו כוחות הביטחון את כניסתם של כ-500 מתפללים למתחם קבר יוסף בשכם. כצפוי, במהלך התפילות התפתחה הפרת סדר אלימה במהלכה יידו ערבים אבנים לעבר הכוחות שהגיבו באמצעי לפיזור הפגנות. שלושה פלסטינים נעצרו בתקרית.

 

חוץ

קנצלר אוסטריה רואה עתיד משותף עם ישראל: קנצלר אוסטריה, סבסטיאן קורץ, התייחס לדבריו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, שטען כי ישראל תמשיך בחרם על מפלגת החירות, לאור השבעת ממשלה שכוללת את מפלגת הימין הקיצוני. שולץ אמר כי הוא מכבד את ההחלטה אך הוא ידאג לכך שהיחסים לא ייפגעו.

מלך ירדן והאפיפיור שוחחו על ישראל: מלך ירדן, עבדאללה השני, נפגש אתמול בותיקן עם האפיפיור פרנציסקוס. הסיבה: השניים דנו בין היתר בהכרת ארצות הברית בכך שירושלים היא בירת ישראל. כצפוי, השניים חושבים כי ההכרזה היא צעד מסוכן לשלום במזרח התיכון.

מתקפת פצמ"רים על בסיס מצרי: דובר צבא מצרים הודיע אמש כי חייל מצרי נהרג ושני בני אדם נוספים נפצעו במתקפת פצצות מרגמה בצפון סיני. המתקפה התבצעה על שדה תעופה צבאי ליד אל-עריש.

 

מזג האוויר

היום: מעונן. תחול עליה קלה בטמפרטורות, שיהיו גבוהות מהרגיל לעונה.

יום חמישי: תורגש התחממות נוספת. בהיר עד מעונן חלקית עם עליה קלה בטמפרטורות.

יום שישי: הטמפרטורות יוסיפו להיות חמות מהרגיל לעונה.

יום שבת: מעונן עם ירידה קלה של טמפרטורות. יוסיף להיות חם מהרגיל לעונה.

תגיות:קבר יוסףכותרות ב-60 שניות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה