חדשות בארץ

נוסעת יקרה: אם ובתה נתקעו בתא מטען, אגד תעבורה תפצה בשני מיליון שקל

אם לשתי ילדות ביקשה מהנהג להוציא עגלה מתא המטען, אך זה החל לנסוע והשאיר את בת השלוש לבד בתחנה. המשפחה תפוצה ב-2.1 מיליוני שקלים

  • ב' טבת התשע"ח
אגד תעבורה (צילום: יח’’צ)אגד תעבורה (צילום: יח’’צ)
אא

אם ובתה נתקעו בתא המטען של אוטובוס אגד תעבורה שהלך לנסוע, והמשפחה תפוצה בכ-2.1 מיליון שקל – כך עולה מתוך הסכם פשרה שהושג על ידי שופט בית המשפט המחוזי בירושלים, אלכסנדר רון. ראוי לציין כי האם דרשה תחילה פיצוי של 30 אלף שקל, אך נתקלה בסירוב. האירוע עצמו התרחש לפני כשמונה שנים, בחורף 2009, אז הגיעה האם (כיום בת 31) לאלעד באוטובוס עם שתי ילדות, בנות 3 ושנה. לאחר שירדה מהאוטובוס ביקשה האם להוציא מתא המטען את העגלה. הבת הבכורה המתינה בתחנה על המדרכה והאם אחזה בבתה הקטנה ונכנסה לתא המטען. בשלב זה הנהג יצא לדרך, כשתא המטען שלו פתוח.

בתביעה שהוגשה על ידי עו"ד גיל בן ארי, טענה האם כי הייתה צריכה להחליט באותה שניה האם לקפוץ עם התינוקת מהתא או להישאר ולחכות שהנהג יעצור, אך היא חששה לחיי התינוקת. לאחר שהאוטובוס עצר האם מיררה בבכי ועלתה לאוטובוס כדי לבקש עזרה מהנוסעים, שהחזירו את בתה הגדולה. אגד תעבורה אמנם קנסה את הנהג, אולם דחתה את דרישת האם לפצות אותה ב-30 אלף שקל והציעה שתי כרטיסיות חינם.

עוד טענה התובעת, כי מדובר בתאונה שהובילה לתסמונת פוסט טראומה, המקנה לה נכות זמנית. בנוסף, גם הביטוח הלאומי הוכר בקביעה זו. כעת תקבל האם כ-800 אלף שקל מהביטוח הלאומי ואת היתר תעביר אגד תעבורה, באמצעות חברת הביטוח. באגד תעבורה טענו אתמול כי "מדובר במקרה מצער שאירע ב-2009, מאז נכנסו לשימוש מערכות בטיחות מתקדמות שמספקות התרעה לנהג. חברת הביטוח שביטחה את אגד תעבורה באותה תקופה ניהלה את המשא ומתן ואת ההליך מול הנוסעת".

הבהרה: הידיעה הנ"ל מתייחסת לאגד תעבורה בלבד, ולא לאגד.

תגיות:פיצוייםאגדתביעה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה