חדשות בארץ

המחוזי פסק: 15 שנות מאסר על המחבל מפיגוע הדריסה בהר חברון

הולך לכלא: מוראד רג'בי, מי שהורשע בניסיון רצח בעקבות הפיגוע בחול המועד סוכות בשנה שעברה, נטל אחריות על מעשיו. לפי כתב האישום: "החליט להוציא לפועל פיגוע רצחני נגד יהודים"

  • א' טבת התשע"ח
הר חברון (צילום: פלאש 90)הר חברון (צילום: פלאש 90)
אא

בית המשפט המחוזי בירושלים גזר היום 15 שנות מאסר על מוראד רג'בי, מי שהורשע בניסיון רצח בעקבות פיגוע הדריסה בדרך חברון. רג'בי ביצע את הפיגוע באוקטובר 2016, במהלך חול המועד סוכות, בדרך חברון. בנוסף, נגזר עליו לשלם פיצויים לשני הנפגעים באירוע, בסכום כולל של 30 אלף שקל.

בגזר הדין כתבה שופטת המחוזי חגית מאק קלמנוביץ': ''הנאשם נטל אחריות על מעשיו, אך עשה כן במהלך שמיעת הראיות ולאחר שהנפגעים נאלצו להעיד. יחד עם זאת, הוא הודה בחלק הארי של כתב האישום". מכתב האישום עולה כי רג'בי, תושב סילוואן, "החליט להוציא לפועל פיגוע רצחני נגד יהודים באמצעות האופנוע שלו ובהמשך לדקור אותם למוות עם סכין".

כזכור, באותו יום הצטייד רג'בי בסכין מטבח עם להב ארוכה ויצא מביתו בשעות הערב. לאחר כחצי שעה הגיע לדרך חברון בירושלים, שם הוא הבחין בחסימה משטרתית. בשל כך הוא הסתובב והמשיך בנסיעה. הוא חזר לכיוון דרך חברון, פנה למלון הר ציון ושם הבחין בשני יהודים בעלי חזות דתית. רג'בי הגביר את מהירות נסיעתו ותוך שהוא נוסע במהירות רבה, הסיט את אופנועו לצד ימין והתנגש בעוצמה באחד מהם מאחור. בשלב זה האופנוע החליק. המחבל הוריד את הקסדה, הוציא את הסכין וניסה לרצוח את הולך הרגל השני, שנאבק בו. באותו הזמן הגיע למקום חברם של השניים והצליח לנטרלו. הנפגע הראשון סבל משברים ברגל, בבוהן וביד, וכן מחבלות שונות. מאז הוא מתנייד בכסא גלגלים. הנפגע השני נחבל בפניו.

תגיות:מאסרמחבלפיגוע

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה