סיפורים אישיים

"ידעתי שיש מקובל בשם הרב בצרי, אך לא ידעתי מה שמו הפרטי ואיך הוא נראה"

הרופאים הפחידו אותנו בבדיקות ובתחזיות קודרות. באותו לילה חלמתי חלום, ובו הופיע הרב דוד בצרי

  • כ"ט כסלו התשע"ח
המקובל הרב דוד בצרי (צילום: פלאש 90)המקובל הרב דוד בצרי (צילום: פלאש 90)
אא

הנס שלנו הוא נס גדול מאד עבורנו, ורצינו לשתף את עם ישראל כדי שיבין עד כמה ה' גדול. אספר בקצרה:

לפני כשבע שנים הייתי בהריון של בני הקטן.

בשבוע 14 הלכתי לבצע סקירת מערכות. הרופא אמר שיש לילד ציסטות בחדרי המח, וזה מראה על כל מיני בעיות. הוא לא הסביר ושלח אותנו לייעוץ גנטי, ומשם התחלנו בסדרת בדיקות כגון חלבון עוברי (בשבוע מאוחר), שתוצאותיהן היו לא טובות.

היינו בלחץ נוראי, וכן כל המשפחה המורחבת שסביבנו. לאחר זמן קצר חלמתי שאני רואה דמות של רב בחלום, ומישהו אומר לי שזהו הרב דוד בצרי. ידעתי שיש מקובל בשם הרב בצרי, אך לא ידעתי מה שמו הפרטי ואיך הוא נראה. בדקתי באינטרנט וראיתי שהדמות שראיתי – זה אכן הוא. ביקשתי מבעלי לקבוע לנו פגישה איתו, כדי שיברך את העובר.

כשהגענו אליו הסתבר שיש לו קלסר גדול ובו סיפורים שכתבו אמהות על העוברים שהרופאים אמרו שיש להפיל ובסוף יצאו התינוקות המקסימים והבריאים ביותר. מיד הבנתי והרגשתי שה' שלח אותנו אליו לא במקרה. הוא ברך אותנו ואמר שהילד יצא בריא ושלם. קיבלנו אישור ממכון פועה לבצע בדיקת מי שפיר, וחיכינו במתח גדול לתוצאות הבדיקה. יום לפני שהגיעו התוצאות בדואר שוב חלמתי שהרב בצרי מודיע לי שהתוצאות טובות, שהכל בסדר עם העובר ושאני יכולה ללכת לקנות לו בגדים. בבוקר מיד הלכתי וקניתי אוברול וגרביים לתינוק. בצהרים התוצאות היו בתיבת הדואר, והן היו משמחות. אך פה הסיפור לא נגמר. בהמשך ההיריון הרופאים אמרו שהראש של העובר לא גדל, והמליצו מאוד לבצע הפלה. בשבוע 37 של ההיריון רופא בכיר בבית החולים ביקור חולים אמר לי בזו הלשון: "תעשי הפלה. זה עדיין מותר מבחינה חוקית. מבחינה הלכתית תשברי את הראש אחר כך". היינו במתח גדול. לא הפסקנו להתפלל. ללכת לקברות צדיקים ולצדיקים גדולים ולתת צדקות. הרגשנו שהמתח הורג אותנו. היו לנו באותו זמן בבית בן ובת, והרבה אנשים אמרו לנו – חבל להרוס את המשפחה. תפילי וזהו. יום לפני הלידה, בבדיקת אולטראסאונד, טענו שגם חסרה לעובר יד (ואחרי שבא מומחה מיוחד הוא מצא אותה).

בסופו של דבר נולד לנו בחסדי ה' האנסופיים ילד בריא ושלם, שלומד היום בכיתה א'. ילד מלא חן, חכם ומוכשר. כל דברי הרופאים היו כלא היו. אנחנו לא אומרים שהרופאים מדברים שטויות – א נחנו מאמינים שכח התפילה היפך את הכל לטובה.

הסיפור פורסם כחלק מפרויקט "פרסומי ניסא", שבו גולשי הידברות מספרים על ניסים שאירעו להם. גם אתם חוויתם נס ששווה לשתף? שלחו אלינו טור למייל debi@htv.co.il 

תגיות:הרב דוד בצריפרסומי ניסא

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה