סיפורים אישיים

אפילו כשנפלתי, הנהג לא הרגיש שפגע בי

בחסדי שמים גדולים יצאתי עם פציעות כאלה. ממה שעברתי יכולתי גם אולי להיות נכה, חס ושלום, לכל החיים

  • כ"ט כסלו התשע"ח
(צילום אילוסטרציה: shutterstock)(צילום אילוסטרציה: shutterstock)
אא

לפני שנה וכמה חודשים עברתי תאונת דרכים, כאשר הייתי בפגישת שידוכים, בזמן שאנחנו הולכים ומטילים לנו, חוצים רק במעברי חציה – דבר שאני מאד משתדלת לבצע תמיד.

במעבר החציה הייתה מכונית שעצרה ונתנה זכות קדימה לבאים מצד ימין שלה.

כאשר ראיתי שהיא עצרה בעצירה מוחלטת ירדתי לכביש. רק דבר אחד שכחתי – שצריך לראות שהנהג באמת גם מסתכל לכיווננו.

כאשר ירדתי לכביש ופסעתי כמה פסיעות הנהג התחיל בנסיעה כאשר הוא נכנס בי אך לא שם לב שהוא פגע בי, עד שאפילו כשנפלתי הוא לא הרגיש. הבחור שעמו נפגשתי דפק על הרכב ואמר לו שהוא פגע בי.

הם עזרו לי לקום, והנהג יצא מהרכב אך לא הגיש עזרה. הוא אמר שהוא ממהר. דבר אחד הצלחנו לעשות – לקחת את מספר הרכב של הנהג והטלפון שלו.

כאשר אמרתי לבחור: "תראה, אף אחד לא צפצף לנהג", הוא הראה לי איזה נס נוסף היה כאן, שאם היו מצפצפים – אותו נהג היה ממשיך לנסוע, והפגיעה הייתה קשה יותר, גם בי וגם בו.

אחרי התאונה קמתי והלכתי. בתחילה לא הרגשתי כלום חוץ מכאבי ראש וסחרחורות. בדרכי הביתה התחלתי להרגיש קצת כאבים ביד וברגל שמאל, שבהן קיבלתי מכה. הגעתי לבית החולים. לא מצאו כלום, ושיחררו אותי הביתה. למחרת בבוקר, כאשר הגעתי לקופת החולים בכאבים עזים בכמה מקומות בגופי, שלחו אותי בחזרה לבית החולים, שם עברתי בדיקות וברוך ה' כל התשובות היו טובות. נתנו לי עירוי משככי כאבים ושיחררו אותי הביתה, אך לאחר תקופה גיליתי שמהמכה הנני סובלת מפריצות דיסק בגבי ובצווארי, ומירידה בשמיעה.

בחסדי שמים גדולים יצאתי עם פציעות כאלה. ממה שעברתי יכולתי גם אולי להיות נכה, חס ושלום, לכל החיים.

כמובן שחודשיים אחרי עשיתי סעודת הודיה, ופרסמתי את סיפורי. אני מתפללת לבורא עולם שאזכה להמשיך ולפרסם את הנסים והנפלאות שהוא עושה עמי, ושנזכה תמיד לראות בכל דבר את האור שבו.

הסיפור פורסם כחלק מפרויקט "פרסומי ניסא", שבו גולשי הידברות מספרים על ניסים שאירעו להם. גם אתם חוויתם נס ששווה לשתף? שלחו אלינו טור למייל debi@htv.co.il 

תגיות:תאונת דרכיםפרסומי ניסא

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה