מעניין

ארה"ב: כשבת 12 עירנית מנעה ניסיון חטיפה לאור היום

עירנותה של בת 12 מארה"ב מנעה חטיפת בת ארבע על ידי לוקה בנפשו שתכנן חטיפת ילדים. הוריה הפעוטה שניצלה: ""ג'דה הוכיחה לנו היום שגם נערים בני גילה יכולים להיות אמיצים במצב כזה"

בת ה-12 העירנית (צילום מסך)בת ה-12 העירנית (צילום מסך)
אא

לעתים אנחנו נתקלים במראות מוזרים ברחוב, ועולה בנו חשש שמשהו אינו כשורה. אך כמה מאיתנו באמת מסוגלים לומר משהו, אם הם נתקלים במצב מחשיד, ושלא לדבר על לעשות?!

זה בדיוק מה שקרה כשג'דה מילר בת ה-12 מארה"ב - נתקלה לנגד עיניה במחזה מטריד במיוחד: "הייתי בתוך קבוצה עם חברות שלי מהשכונה, ופתאום ראיתי את השכנה שלי קיילי בת הארבע, מובלת על ידי בחור שאינו אמא או אבא שלה", משחזרת ג'דה. 

לדבריה, קיילי נראתה שמחה ומאושרת ולא שאלה שאלות. היא נתנה את ידה לזר והלכה אחריו ברחוב, תוך שהיא מתרחקת לאט לאט מביתה. "צעקתי לחברה שלי שתרוץ מהר לבית שהראיתי לה, ותקרא להורים של קיילי", מסבירה ג'דה. "ואז רצתי את קיילי ולקחתי את היד שלה בכוח". 

קיילי התחילה לבכות, אבל ג'דה לא נבהלה. היא החלה לצעוד איתה בכיוון השני, בעוד הזר - שהתברר מאוחר יותר כבנג'מין ספאסוגביץ' בן ה-27 שמתגורר באזור, מנסה לשכנע אותה שהוא לא עשה שום דבר. 

כשאביה של קיילי מיהר החוצה והבין מה אירע, הוא לא הפסיק להודות לג'דה ובד בבד הזעיק את המשטרה למקום. השוטרים שפצחו בסריקה מצאו את בנג'מין לא רחוק משם, ובחקירתו התברר כי מדובר באדם שלוקה בנפשו ולא פעם דיבר על חטיפת ילדים - רק שבגלל החולי שלו, אף אחד לא לקח אותו ברצינות. 

על פי ערוץ החדשות המקומי TMJ4 - הוא מואשם כעת בחטיפה, למרות שבפועל הניסיון שלו נכשל. "ג'דה הוכיחה לנו היום שגם נערים בני גילה יכולים להיות אמיצים במצב כזה ולמנוע אסונות, כי אחרת הדברים יכלו להסתיים רע מאוד", אמרו הוריה של קיילי. 

תרגום מאנגלית: שירה כהן 

תגיות:ניסיוןחטיפהארה"ב

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה