חדשות בארץ

כותרות הבוקר ב-60 שניות: ראש הממשלה נתניהו המריא לאירופה

הקואליציה נערכת לשבוע מורכב של הצבעות, מתקפת בקת"בים על בית כנסת בשבדיה, ונס בשדרות. כל מה שחשוב לדעת

סבב פגישות באירופה. ראש הממשלה נתניהו (צילום: מתוך בנימין נתניהו בפייסבוק)סבב פגישות באירופה. ראש הממשלה נתניהו (צילום: מתוך בנימין נתניהו בפייסבוק)
אא

חדשות

הרקטה אותרה בארגז החול של גן הילדים: בליל שבת החרידה אזעקה את העיר שדרות. לאחר מכן התברר הנס הגדול: הרקטה נפלה והתפוצצה בתוך ארגז חול של גן ילדים בעיר. להרחבה, לחצו כאן.

צ'כיה לצד ישראל: "האיחוד עושה הכול כדי שהטרור הפרו-פלסטיני יקבל עליונות". לאחר שצ'כיה הייתה המדינה האירופית היחידה שהודיעה כי היא מכירה בירושלים כבירתה של ישראל, תקף הנשיא מילוש זמאן את עמדת האיחוד האירופי, המתנגד להכרזת טראמפ: "מדובר בפחדנים".

הקואליציה נערכת לשבוע מורכב של הצבעות: ההצבעות השבוע ידונו בנושא חוק המרכולים וחוק שעות עבודה ומנוחה. האופוזיציה נערכת למאבק במטרה לסכל את ההצעות. בוועדת השרים ידונו בשינוי החוק, כך שיהפוך את הקבינט לגוף שיחרוץ גורלות במקום הממשלה.

מתקפת בקת"בים על בית כנסת בשבדיה: פרו פלסטינים השליכו בקבוקי תבערה לעבר בית כנסת בעיר גטבורג בשבדיה. שריפה פרצה בכניסה למבנה, בחסדי שמים אין נפגעים.

ראש הממשלה בנימין נתניהו יצא אמש (מוצ"ש) לאירופה: נתניהו יוועד היום עם הנשיא הצרפתי עמנואל מקרון. ביום שני, ישתתף בארוחת בוקר עם שרי החוץ של האיחוד האירופי וייפגש גם עם ז'אן קלוד יונקר, נשיא מועצת האיחוד האירופי.

צרפת מזהירה: "לא להגיע לעיר העתיקה בירושלים". אחרי האזהרה האמריקנית מגיעה גם זו הצרפתית: שגרירות צרפת בישראל שיגרה בסוף השבוע האחרון מייל אזהרה לאזרחי המדינה בארץ שבו התריעה מפני סכנת הגעה למקומות המוניים ולעיר העתיקה בירושלים. זאת, על רקע ההכרה האמריקנית בירושלים כבירת ישראל, וימי הזעם עליהם הכריזו הפלגים הפלסטינים.

 

מזג האוויר

היום: יהיה מעונן חלקית עד מעונן בעננות גבוהה ובינונית ותחול עלייה קלה בטמפרטורות, בעיקר בהרים.

שני: תחול עלייה נוספת בטמפרטורות, שתהיינה גבוהות מהרגיל לעונה. במקביל, תחול ירידה בלחות.

שלישי: הטמפרטורות יוסיפו לעלות וייעשה חם ויבש מהרגיל לעונה. בצפון הארץ ינשבו רוחות מזרחיות ערות.

רביעי: תחול ירידה ניכרת בטמפרטורות ועלייה בלחות, וייתכן טפטוף.

תגיות:כותרות ב-60 שניותביבי נתניהו

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה