חדשות יהדות

250 רבנים במכתב תודה לטראמפ: "תיזכר בדברי ימי עם ישראל לנצח"

250 רבני ערים ובראשם הרב הראשי יצחק יוסף - שיגרו מכתב מיוחד לדונאלד טראמפ ובו הם מביעים את תמיכתם, ברכתם ותודתם על הצעד האמיץ שלו אחרי ההכרזה על ירושלים כבירת ישראל. "אתה מממש את חזון הנביאים, ואנו בטוחים שתיזכר בדברי ימי עם ישראל לנצח", כתבו 

הרב הראשי יצחק יוסף (צילום מסך)הרב הראשי יצחק יוסף (צילום מסך)
אא

250 רבנים ובראשם הרב הראשי יצחק יוסף - שיגרו מכתב מיוחד לנשיא ארה"ב דונאלד טראמפ, על הצעד האמיץ שלו בהכרזת הריבונות הישראלית בירושלים. "זכות נדירה עומדת לך כעת להיות הנשיא הראשון שמוביל את ההכרה בירושלים כבירתה הנצחית של מדינת ישראל", נכתב במכתב, אותו יזם רב העיר צפת שמואל אליהו. "אנו זוכים להיות בדור שבו הולכות ומתקיימות נבואות הנביאים אחת לאחת: יהודים עלו ועולים לארץ ישראל מכל קצוות תבל, ישראל חוזרת ומנצחת את אויביה פעם אחר פעם, הרי ישראל נותנים פריים בעין יפה והכלכלה הישראלית הולכת ומתחזקת. אנחנו זוכים לראות את בניינה של ירושלים וילדים משחקים ברחובותיה".

מלבד הרבנים החתומים עליו, המכתב נושא את שמותיהם של דיינים, ראשי ישיבות ומחנכים רבים שאף הם מבקשים להודות לטראמפ על הצעד החשוב שעשה. "אנחנו בטוחים בקיומן של כל שאר הנבואות", ממשיך לשון המכתב. "זכתה ארצות הברית של אמריקה להיות מהראשונות שתמכו בהקמת מדינת ישראל, וזכו נשיאי ארצות הברית לעמוד לצידה של ישראל ולהיות שותפים במימוש חזון הנביאים על שיבת ציון ובניין מדינת ישראל".

לסיום חותמים הרבנים במכתבם ברכה מעומקא דליבא לנשיא וכותבים: "אנו בטוחים שתיזכר בדברי ימי עם ישראל לנצח, כמי שעמד בחזית ולא חת. ויהי רצון שתתקיים בך הבטחת ה' ליהושע: 'הלוא ציויתיך חזק ואמץ, אל תערץ ואל תחת כי עמך ה' אלהיך בכל אשר תלך', אמן ואמן".

תגיות:מכתברבניםקידוש השםירושליםדונאלד טראמפהכרזה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה