חדשות בעולם

אוסטריה: ראיון מקומם עם פעיל שמאל קיצוני - "ישראל מתמחה בלחימה נגד עמים"

סוכנות הידיעות הרשמית של אוסטריה, APA, פירסמה ראיון שנערך עם פעיל השמאל הקיצוני הישראלי, ג׳ף הלפר. בראיון טוען הלפר כי טכנולוגיות ביטחוניות מתקדמות שמפתחת ישראל, תומכות במשטרי עריצות בעולם

  • י"ט כסלו התשע"ח
(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

סוכנות הידיעות הרשמית של אוסטריה, APA, פירסמה ראיון שנערך עם הפעיל השמאל הרדיקלי הישראלי, ג׳ף הלפר. בראיון טוען הלפר כי ישראל ״מתמחה במלחמה נגד עמים״. לדברי הלפר, טכנולוגיות ביטחוניות מתקדמות שמפתחת ישראל, תומכות במשטרי עריצות בעולם.

הלפר מוסיף כי מלחמות קונבנצינליות הוחלפו ב"מלחמות נגד העמים" בידי האליטות השולטות בשל המשבר הקשה בו נמצא כיום הקפיטליזם העולמי. לדבריו, במסגרת מלחמה זו, מדיניות הביטחון של הממשלות נועדה ליצור פגיעה בזכויות האזרחים.

לטענתו, ישראל מתמחה ב״ניהול מלחמה״ שכזו כלפי האזרחים, וגם מעניקה טכנולוגיות עבור ״משטרים החזקים״ בעולם. לדבריו, זו הסיבה לכך שממשלות העולם לא מענישות את ישראל בשל פגיעתה הנמשכת בכל הקשור לזכויות הפלסטינים והפרות החוק הבינלאומי.

בראיון הלפר הוגדר כ"מומחה". סוכנות הידיעות האוסטרית הפיצה את הראיון עם הלפר, מייסד ״הוועד הישראלי נגד הריסת בתים״, והוא צוטט בכלי תקשורת שונים במדינה. עצם העובדה כי סוכנות ידיעות רשמית אינה מביאה תגובות נגד להסתה נגד ישראל, שיהוו סתירה לטענותיו הקיצוניות של הלפר, מעוררת ביקורת קשה בארגונים פרו-ישראלים בווינה.

לאחרונה הזמינו את הלפר להעיד בפני ועדה של הבונדסטאג הגרמני אודות מצב זכויות האדם בישראל ובשטחי הרשות הפלסטינית, כנציג היחידי של ארגון לא ממשלתי פלסטיני או ישראלי.

תגיות:שמאליםאוסטריה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה