חדשות יהדות

שולי רנד: "על כל כף של יצירה - צריך דלי של תורה"

כך אומר האמן האהוב, לקראת כנס בעלי תשובה שיתקיים בקרוב בהשתתפות האדמו"ר מביאלה, הרב אויירבך, הרב אורי זוהר, הרב עופר גיסין, הרב דן טיומקין והאמנים שולי רנד ואביתר בנאי

  • ט"ו כסלו התשע"ח
שולי רנד (צילום: Yaakov Naumi/FLASH90)שולי רנד (צילום: Yaakov Naumi/FLASH90)
אא

האמן שולי רנד, שיתארח בקרוב בכנס עולם התשובה, משתף את דעתו בענין השילוב בין אמנות לתורה: "בעלי תשובה צריכים לחפש במה הם טובים בתחום היצירה, ואם יש בהם צד יצירתי, הם חייבים לתת לו ביטוי כי אם יחניקו אותו - יהיה לכך מחיר אישי כבד, מעבר למה שהעולם מפסיד. מצד שני, חייבים לכך כלים של תורה. אם אין איזון של תורה, יש מחיר אישי כבד. צריך הרבה זהירות: על כל כף של יצירה צריך דלי של תורה".

ביום שני הקרוב, כ"ג כסלו, יתקיים ערב מיוחד בבית הארחה בית וגן, כנס עולם התשובה, אשר ידון בכל ההיבטים הנוספים שבהם יכולה תנועת התשובה להפרות את החברה על כל גווניה, אם תשכיל להתגבר על הקשיים והאתגרים העומדים בדרכה. בין שאר המשתתפים בכנס יהיה גם שולי רנד - האמנים הבולטים של תנועת התשובה ששינו את עולם האמנות והתרבות הכללי בארץ, וגם את עולם המוסיקה היהודית.

 

267K בעלי תשובה

על פי סקר הלמ"ס, יש כיום 267,000 חוזרים בתשובה. חלקם התערו בעולם התורני והיפרו אותו מאד, כל אחד בתחומו. חלקם מתמודדים עם אתגרים לא פשוטים בתחום החינוך, הפרנסה ובירור הזהות.

"ביחד", תנועת בעלי התשובה בישראל, מארגנת את הכנס. העמותה מסייעת לחוזרים בתשובה בשלבי ההמשך, בעניני חינוך ותעסוקה כבר ארבע שנים, בהדרכת הגאון רבי מרדכי אויירבך והרב אורי זוהר.  

הכנס נועד לפתוח דיון בכל הנושאים בעולם של בעלי תשובה, ולתת במה לשיחה חופשית על האתגרים המשותפים. את הכנס יכבדו בהשתתפותם וישאו דברים חבר מועצת גדולי התורה האדמו"ר מביאלה שליט"א, הגאון רבי מרדכי אויירבך שליט"א רב קהילת 'אביר יעקב' בתל אביב, והרב אורי זוהר שליט"א. כל אחד מהרבנים ידבר על תרומת ומעלת החוזרים בתשובה ועל תפקידם ואחריותם בחברה התורנית.

את הערב ינחה הרב עופר גיסין, מראשי העמותה, וידברו בו כמה ממנהיגי עולם התשובה שידברו, כל אחד על פי סגנונו, על האתגרים של עולם התשובה כיום. את הערב ילוו האמנים שולי רנד ואביתר בנאי.

הרב דן טיומקין, מראשי העמותה, שידבר על הדמיון בין השלבים שעוברים בעלי התשובה לשלבים שעוברים על מהגרים, טוען שבעיניו השיא יהיה דוקא הדיון חופשי בהשתתפות הקהל, שיגיע ממקומות מגוונים, וישמיע בצורה חופשית את קולו, קול ערכי שעזב עולם נוח ומוכר עבור הקב"ה

לפרטים והרשמה - kenes@tshuva.net

תגיות:כנסשולי רנדבעלי תשובה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה