חדשות בעולם

הזוי: רצה להתחתן וגילה שהוא נשוי כבר בפעם השלישית

סיפור נוסף של גניבת זהויות ברפובליקה הדומיניקנית: גרוש בן 77 שביקש להינשא - גילה שהוא כבר נשוי מאז שנת 1990 ושהוא מועסק כנהג מונית למרות שמעולם לא הוציא רישיון נהיגה. קראו בפנים את הסיפור ההזוי

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

כשרמון פולנקו – תושב הרפובליקה הדומיניקנית שהתגרש לפני שנים ספורות הגיע למשרד רישום הנישואין, הוא הופתע לגלות שהוא כבר נשוי בפעם השלישית.  

תחילה, פקידי הרישום התקשו להאמין לפולנקו כי הוא דובר אמת, וכי זו הפעם השנייה בלבד שבה הוא מבקש להינשא. על סמך הפרטים שהופיעו במחשב שלהם, הפקידים נטו לחשוב אחרת, והבסיס לכך לא כזה מופרך: תעודת הזהות של פולנקו הראתה שהוא כבר בן 77 – מה שאומר שהוא בוודאי לוקה באלצהיימר או סניליות טבעית בשל גילו, ואינו זוכר שהוא נשוי.

לאחרונה קיבל פולנקו סירוב על בקשת רישיון הנישואים שהגיש באוקטובר 2016, בטענה שהוא כבר נשוי משנת 1990. על המסמך שאחז פולנקו בידיו אף צוין כי הוא נישא שלוש פעמים סך הכל – בשנת 1978, בשנת 1982 ובשנת 1990.

עד מהרה הסיפור ההזוי עשה לו כנפיים, והגיע לכותרות ה'ניו יורק פוסט' – שם הודגש כי תביעה מיוחדת נפתחה בבית המשפט נגד פולנקו, שנאלץ להעיד כי מעולם לא שמע על הנשים שלהן היה נשוי לכאורה. במשפטו טען פולנקו כי הוא אינו יודע כיצד על בקשות הנישואין שנחתמו בשמו – מופיעים פרטיו המלאים, כולל תאריך הלידה ושמות הוריו.

כשהחקירה נפתחה, גילתה השופטת ג'ויסלין מקגאצ'י-קולס סאגה מהסרטים: מסתבר שמישהו הצליח לשים את ידו על פרטיו של פולנקו, ונישא לשלוש נשים שונות במהלך 12 השנים הללו – עם זהות מזויפת. "הראיות שבידינו מצביעות על כך שבקשות הנישואין כנראה נשלחו בידי אדם שהתחזה לפולנקו, ומשתמש בתעודת הלידה שלו", קבעה השופטת ופקדה על פקידי הרישום בעירייה לקבל את בקשתו של פולנקו האמיתי, ולאפשר לו להינשא.

מאחורי החלטת השופטת עומדים ממצאים מחשידים כגון כתובות מזויפות שציין גונב הזהות של פולנקו, ביניהם אף מנהטן וברוקלין – שפולנקו האמיתי מעולם לא התגורר בהם. דבר נוסף שהפליל את גנב הזהות הוא העובדה שציין כי הוא עובד כנהג מונית בעוד לפולנקו האמיתי כלל אין רישיון נהיגה.

תגיות:גניבהזהותהזוי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה