חדשות בארץ

כותרות הבוקר ב-60 שניות: שביתת הרופאים תקוצר לשעתיים בלבד

שיא של תמיכה בהחלטה ישראלית באו"ם, ג'ון קרי בהאשמה חמורה על ישראל, ונתניהו בסדרת פגישות עם מנהיגים באפריקה. כל מה שחשוב לדעת

(צילום: פלאש 90)(צילום: פלאש 90)
אא

חדשות

שביתת הרופאים תצומצם: השביתה החלקית תתקיים בשעות הבוקר בבתי החולים ובקופות החולים, ובמהלכן יתקיימו אסיפות הסברה. מערכת הבריאות תשוב לפעילות סדירה בשעה 09:00. 

שיא של תמיכה בהחלטה ישראלית באו"םהחלטה ישראלית בנושא שימוש בטכנולוגיות חקלאיות לפיתוח בר-קיימא אושרה הלילה (רביעי) בועדה החברתית-כלכלית של האו"ם כאשר 141 מדינות תמכו בהחלטה, 34 נמנעו ומדינה אחת התנגדה.

"ישראל, סעודיה ומצרים לחצו על ארה"ב להפציץ את איראן": מזכיר המדינה האמריקני לשעבר, ג'ון קרי, סיפר כי ראשי המדינות פנו אליו לפני החתימה על הסכם הגרעין ב-2015 ואמרו לו "אתה חייב להפציץ את איראן, זאת הדרך היחידה שהם מבינים". לדבריו, ראש הממשלה נתניהו היה "באמת ובתמים נלהב" לבצע את הרעיון.

ביקור נתניהו בקניה: במסעו השלישי באפריקה בשנה וחצי השתתף ראש הממשלה בטקס השבעת הנשיא קנייאטה והיה המנהיג היחיד שהוזמן לשאת דברים. לאחר מכן קיים פגישות עם שורה ממנהיגי היבשת.

בכיר חמאס מאשים את פתח' בסיכול הסכם הפיוס: מנהיגי חמאס דוחים על הסף את הדרישה של הרשות הפלסטינית לפרק את המליציות החמושות הפועלות ברצועת עזה.

 

חוץ

צפון קוריאה בניסוי גרעיני נוסף: הטיל שוגר כחודש וחצי אחרי ניסוי הטילים האחרון שהתבצע באמצע ספטמבר, והוא צפוי להחריף מחדש את המשבר בין ארה"ב לצפון קוריאה. להרחבה, לחצו כאן.

איראן: חיל הים האיראני עובר תקופה של פיתוח צבאי מואץ, ובמסגרתו מושם דגש על בניית צוללות ונבחנת אפשרות לבנות נושאת מטוסים.

 

מזג האוויר

היום: ירד גשם מקומי בצפון וייתכן שגם במרכז הארץ.

חמישי: יחול שינוי במזג האוויר עם עלייה קלה בטמפרטורות.

שישי: תורגש התחממות נוספת, בעיקר במישור החוף, בשפלה ובצפון הנגב והן יהיו גבוהות מהרגיל לתקופה. בצפון ינשבו רוחות מזרחיות ערות.

שבת: תחול עוד עלייה קלה בטמפרטורות ואף ייעשה חם מהרגיל לעונה ויבש בעיקר בחוף, בשפלה ובצפון הנגב. בצפון ובהרים ינשבו רוחות מזרחיות ערות.

תגיות:כותרות ב-60 שניותשביתהרופאים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה