חדשות בארץ

הנשיא מנחם את הוריה של הודיה אסולין ז"ל: "הורות של אנשי חיל"

נשיא המדינה, ראובן ריבלין, ערך היום (שלישי) ביקור תנחומים אצל בני משפחתה של הודיה נחמה (אודליה) אסולין ז"ל, שנפטרה לאחר שש שנים מפציעתה בפיגוע בירושלים. בביקור אמרה אמה: "מי שעשה את הפיגוע לא יודע מה זה נשמה של אדם, היא המשיכה לחיות ולהתקיים למרות הכל"

  • י' כסלו התשע"ח
הנשיא בביקור התנחומים. לע"מהנשיא בביקור התנחומים. לע"מ
אא

נשיא המדינה, ראובן ריבלין, ערך היום (שלישי) ביקור תנחומים אצל משפחתה של המנוחה הודיה נחמה (אודליה) אסולין הי"ד, שנפטרה לאחר שש שנים מפציעתה אנושות בפיגוע בירושלים.

בביקור שמע נשיא המדינה מפי הוריה אודות הודיה ז"ל, ודפדף עימם באלבום המשפחתי.

אביה של הודיה, אלי, סיפר על הזמן בו שהה ליד מיטתה. אמה, מיכל, שיתפה את הנשיא בהחלטה להביא את הודיה הביתה כאשר התייצב מצבה לאחרונה, והוסיפה לספר כיצד הודיה ז"ל תקשרה איתם עם באמצעות העיניים, על אף הסובבים שהביעו ספק כי כך הדבר. הנשיא התרגש ואמר: "אמא תמיד יודעת".

הנשיא אמר לבני המשפחה כי רוחש להם כבוד והערכה בעקבות ההתמודדות הלא פשוטה, וציין: "זוהי הורות של אנשי חיל".

"מי שעשה את הפיגוע לא יודע מה זו נשמה של אדם. היא המשיכה לחיות ולהתקיים למרות הכול", אמרה מיכל, "כל מי שהיה במחיצתה אמר שהיא מקשיבה, ומנסה לסמן במבטים בעיניה. כך היא תקשרה איתנו. הרגשנו שהיה לה טוב כשהגיעה הביתה. בלי טיפולים כואבים, יכולנו רק לאהוב אותה, וכך עשינו".

עוד סיפרו ההורים על ההתדרדרות במצבה הרפואי של הודיה ז"ל,  ושיתפו כי לאורך כל התקופה הזו הרגישה המשפחה את התמיכה מהעם. הנשיא איחל שלא ידעו עוד צער ושיזכו להתברך בבשורות טובות.

תגיות:נשיא המדינהפיגוע

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה