חדשות בארץ

כותרות הבוקר ב-60 שניות: נמשכת השביתה בתיכונים ב-4 ערים

בתו הבכורה של הרב שטיינמן נפטרה מדום לב, שלג ראשון בחרמון, ונתניהו ופוטין שוחחו בטלפון במשך חצי שעה. כל מה שחשוב לדעת

שביתה בתיכונים (צילום: פלאש 90)שביתה בתיכונים (צילום: פלאש 90)
אא

חדשות

אסון בביתו של גדול הדור: הרבנית רחל דבורה ברלין ע"ה, בתו של מרן הגראי"ל שטיינמן, נפטרה לפנות בוקר מדום לב בביתה. להרחבה, לחצו כאן. 

שלג בחרמון: פתיתים ראשונים של שלג ירדו הלילה והבוקר (רביעי) במפלס העליון של החרמון. השלג החל לרדת מגובה של 1,800 מטרים ובמוצבי צה"ל הגבוהים יותר אף נערם לגובה של כמה סנטימטרים. באתר עצמו טרם ירד שלג. באזור מנשבות רוחות עזות. להרחבה, לחצו כאן. 

התיכונים שובתים בארבע ערים: במסגרת עיצומי ארגון המורים לא מתקיימים היום לימודים בתיכונים בחיפה, באשדוד, בעכו ובאילת.

האם קושנר שוחח עם בכירים ישראלים ופעל לסיכול ההצבעה נגד ההתנחלויות? חוקר פרשת "רוסיה גייט" בודק חשד כי חתנו של הנשיא טראמפ ניסה לשכנע מנהיגים זרים לסכל את ההצבעה באו"ם נגד ההתנחלויות בתקופתו של אובמה.

בכפר יטא נתפסו נשקים, סכינים ותחמושתכוחות צה"ל, משטרת ישראל ושב"כ ערכו מבצע במרחב הכפר יטא בדרום הר חברון ותפסו נשק מסוג M16 ונשק מייצור עצמי, סכינים ותחמושת. בנוסף, 8 מבוקשים נעצרו.

נתניהו ופוטין שוחחו בטלפון על איראן וסוריהראש הממשלה בנימין נתניהו ונשיא רוסיה ולדימיר פוטין שוחחו בטלפון במשך כחצי שעה. מלשכת ראש הממשלה נמסר כי השיחה עסקה בסוריה ובניסיונות ההתבססות של איראן בשטחה.

 

חוץ

ראש ממשלת לבנון אל-חרירי שב לארצו: שבועיים וחצי אחרי שהכריז על התפטרות, האשים את איראן בחרחור מלחמות וטען שנחשפה מזימה להתנקש בחייו - נחת הלילה סעד אל-חרירי בביירות. האם חיזבאללה ואיראן צדקו כשטענו שסעודיה כפתה עליו לפרוש? כעת, כשהוא חופשי בארצו, מחכים כולם לשמוע את מוצא פיו.

שני גויים ירו כדורי גומי בציון של רבי נחמן: שני גויים חדרו לציון רבי נחמן מברסלב זצ"ל בעיר אומן שבאוקראינה דרך גשר הכהנים ולאחר שביקשו מהם לצאת, ירו השניים כדורי גומי על אחד האברכים שנפצע באורח קל. השמירה תתוגבר.

טעות אחסון קטנה של הפנטגון האמריקאי: הטעות חשפה לאחרונה מבצע איסוף מידע שיטתי שביצע המשרד בשמונה השנים האחרונות בנושאי ארגון הטרור דעאש, אפגניסטן והמשטר בעיראק.

 

מזג האוויר

היום: גשם מקומי צפוי לרדת מצפון הארץ ועד לצפון הנגב, ויוסיף להיות קריר מהרגיל. עדיין קיים חשש קל לשיטפונות בנחלי מדבר יהודה וים המלח.

חמישי: יהיה מעונן חלקית עד מעונן ועדיין קריר מהרגיל. גשם מקומי יירד מצפון הארץ ועד לצפון הנגב. קיים חשש קל לשיטפונות בנחלי מדבר יהודה וים המלח.

שישי: בבוקר עדיין ייתכן גשם מקומי קל לאורך מישור החוף.

שבת: יהיה מעונן חלקית עד בהיר ותורגש עלייה במידות החום.

תגיות:כותרות ב-60 שניותשביתהחינוך

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה