חדשות יהדות

ילדי קיבוצים ומושבים בביקור ראשון בבית כנסת: "זו חוויה מרגשת"

120 תלמידים מבתי ספר יסודיים של המועצה האזורית יואב - ביקרו לראשונה בחייהם בבית כנסת ונישקו את ספר התורה. אחת המורות: "זו הייתה חוויה מרגשת"

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

יוזמה ברוכה: 120 תלמידים ממושבים וקיבוצים שמשתייכים למועצה האזורית יואב, ביקרו השבוע בבית הכנסת, התפללו ואף נישקו את ספר התורה - כשאצל חלקם הייתה זו הפעם הראשונה בחייהם. "זו הייתה חוויה מדהימה ומרגשת", שחזרה אחת המורות שנכחה במקום ואף סיפרה כי זוהי הפעם השלישית שבה תלמידי בית הספר באזור מבקרים בבית כנסת. 

למרות שבפעם הראשונה היה סוג של חשש מצד ההנהלה, הן המורים והן התלמידים מדווחים על חוויה יוצאת דופן ומיוחדת במינה, שהפכה לכעין הרגל מצד המורות וגם מצד חלק מן ההורים. במסגרת הביקור הילדים אף למדו על יסודות העם היהודי, וגילו עניין במושגים ששמעו. 

נציגי חב"ד שהגיעו למקום חילקו לילדים סידורים, תפילין וטליתות - תוך מתן הסבר נרחב על השימוש של כל אחד מהם. הילדים אף נישקו את ספר התורה ושרו שירי קודש, דבר שהילדים לא הפסיקו לדבר עליו במשך כל הטיול. "הצטרפו אלינו ארבעה הורים שמאוד התרשמו מהפעילות, ואף אחד לא דיבר על כך שמדובר בתכנים דתיים מדי", סיפרה אחת המורות בשם דניאלה ל'כיפה'. "אני חושבת שאלו תכנים שכל יהודי צריך להיחשף אליהם", סיכמה. 

תגיות:בית כנסתיהדותילדיםביקור

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה