כל מה שלא ידעתם על מים

אחד הפתרונות האולטימטיביים שקיימים כיום הוא התקנת מערכת סינון וטיהור המים, שכדי להתמצא קצת יותר בשאלות כמו עד כמה היא יעילה, כמה זה עולה ועבור מי הפיתרון הזה מתאים – שוחחנו עם נציג חברת ‘אקווה בר’ (תוכן שיווקי)

אא

מים הוא נוזל החיים, ואי אפשר בלעדיו. אולם במציאות העגומה שנוצרה בארץ בה מי הברז עתירים בחומרים מסוכנים – מה הפלא שיותר ויותר אנשים עוברים לפתרונות חלופיים?! עפ”י סקרים שנעשו בשנים האחרונות, למעלה מ-50% מאזרחי המדינה הפסיקו לשתות מי ברז, מהסיבה הברורה:  באזורים רבים בארץ מגיעים המים הללו עם ‘תוספות’ כגון חיידקים, חול, חלודה, מתכות, עופרת וחומרים אחרים שמעמידים את חיינו בסכנה (ועל פי מחקרים, חלקם אף הוכחו כמסרטנים).

אנשים רבים באוכלוסייה שתרו אחר פיתרון מניח את הדעת, מצאו אותו בצורת צריכת בקבוקי מים מינרליים – פיתרון אפשרי, אך לא יעיל מדי לאורך זמן, בפרט אם מדובר במשפחות מרובות ילדים.

זו לא רק בעיית האחסון במקרר שבימות הקיץ החמים עשויה להוות בעיה של ממש, אלא גם ובעיקר השאלה – היכן מאוחסנים אותם בקבוקים עד שהם מגיעים למקרר שלנו, באותם ימים חמים? ובכן, התשובה ברורה לכל: הבקבוקים הללו יושבים זמן רב, אולי רב מדי, במחסנים של מכולות ותחנות דלק, ועד שהם מגיעים אלינו – הם כבר לא ממש בריאים כמו שאנחנו נוטים לחשוב.

ושלא נדבר על סחיבת הבקבוקים, ועל העלויות שבסופו של דבר משתוות לתשלום של שירות חודשי הכולל בתוכו טיפול יסודי במים של הבית עוד בשלב ה’שיבר הראשי’. 

אז מה עושים? אחד הפתרונות האולטימטיביים שקיימים כיום הוא התקנת מערכת סינון וטיהור המים, שכדי להתמצא קצת יותר בשאלות כמו עד כמה היא יעילה, כמה זה עולה ועבור מי הפיתרון הזה מתאים – שוחחנו עם נציג חברת ‘אקווה בר’ המספקת את השירותים הללו מזה 15 שנה, כחלק מהשאיפה להקנות לנו מים בריאים יותר.

מהי מערכת לסינון וטיהור מים, וכיצד היא פועלת?

“מדובר בטכנולוגיה מתקדמת המשלבת בתוכה מערכת אוסמוזה הפוכה, המאפשרת לנו לתת פיתרון כוללני ולא יקר לנושא המים בבית – החל ממי השתייה דרך מי הבישול, ואפילו מטפלת באבנית שמצטברת לנו על גופי החימום של מכשירי החשמל כמו מכונות כביסה ודוד החשמל”, מסביר נציג ‘אקווה בר’.

“אבל הדבר הכי חשוב הוא ששיטת הפילטריזציה שלנו, מביאה אליכם מים שהם לא רק נקיים מרעלים ומזיקים למיניהם - כי אם גם טעימים להפליא”.

למי מתאים השימוש במערכת?

“לכל אדם שהזמן והכסף יקרים לו ואינו מסתפק בפתרונות חלקיים – שלרוב עולים בסופו של דבר הרבה יותר. בעולם הלחוץ שבו אנו חיים, המערכת הזו מאפשרת איכות חיים אמיתית, ובלחיצת כפתור מעניקה לנו פתרונות למים חמים וקרים, פותרת את בעיית אחסון הבקבוקים ואפילו מחליפה את המיחם לכבוד שבת”.

יש היום כל כך הרבה סוגי מערכות בשוק. איך אוכל לדעת באיזה סוג לבחור?

“לרוב אנחנו ממליצים על רכישת מערכת אוסמוזה הפוכה, שנותנת פיתרון מקיף לבעיית המזיקים והחומרים המסוכנים שנמצאים במים מחד, ומאידך שומרת על טעם טבעי וטעים של המים. אחד היתרונות המובהקים של המערכת הזו היא שמרגע שהיא מתחילה לעבוד, אתם לא תראו יותר אבנית בקומקום או במיחם שלכם היות והמערכת מחסלת את האבן בצורה טוטאלית.

בשלב המתקדם יותר אנו ממליצים על מיני בר שיהפוך את המים הבריאים לזמינים ומזמינים יותר. במידה ומקפידים לעבוד עם חברה מקצועית, היא גם תמליץ על תוסף משלים של התקנת סנן חיצוני בין השיבר הראשי לכניסת המים לדירה. הסנן ימנע מראש כניסתם של מוצקים כדוגמת גרגרי חול, חלודה ומתכות שונות, ובכך ימנע הצטברות אבן במוצרי החשמל שלכם כדוגמת מכונת הכביסה, כאמור”.

כמה אשלם על התענוג הבריאותי הזה, ולמה כדאי לי לבחור דווקא ב’אקווה בר’?

“זה תלוי כמובן בסוג המערכת שמחליטים להתקין, אבל בממוצע – מכשיר מיניבר כולל תחזוקה מלאה וקבועה של החלפת סננים יעלה בין 90-150 ש”ח לחודש בסך הכל, כשהיתרון האדיר שכאן הוא שאין זמן המתנה לאספקה, אין כמות מוגבלת וכדומה.

סינון כללי וטיפול מקצועי בבעיית המים בבית יעלה בין 150 ל 200 ש”ח בחודש שזה כולל שירות ואחריות לכל דבר ועניין בכל חלקי הארץ”

“למה אנחנו ולא אחרים? התשובה פשוטה. אני חושב שכל מי שעיניו בראשו יעדיף בראש ובראשונה לקבל שירות מקצועי ומהיר, שאין לו תחרות. ב’אקווה בר’ תמצאו סיירת מובחרת ומקצועית שמגיעה עד אליכם הביתה, יודעת להתאים ללקוח את הפתרון הנכון – בהתאם לתקציב העומד לרשותו ומספקת מגוון מוצרים רחב שמתאים לכל כיס. אציין שביקור איש המקצוע הוא לא עלות וללא כל התחייבות בכל חלקי הארץ.

“השם הנרדף של החברה שלנו הוא איכות, ואנחנו לא מתפשרים עליה. ‘אקווה בר’ מחזיקה את המוצרים האמינים ביותר שקיימים בשוק ונמצאו כעומדים בתקנים המחמירים של משרד הבריאות ומכון התקנים, עוקבת אחר תאריכי תפוגה של סננים ואף מודיעה ללקוח כאשר הגיע זמן התפוגה של הסנן, זאת על מנת שיוכל להחליף אותו בזמן ולשמור על איכות וטעם המים.

“אצלנו תוכלו למצוא מכשירי מיני בר, מערכות סינון ומערכות אוסמוזה הפוכה, ומעל לכל – נציגינו המקצועיים והאדיבים ישמחו לעמוד לרשותכם לכל שאלה ובעיה, ויעניקו שירות מהיר, איכותי וכמובן – הוגן במחיר. כי אצלנו, השירות הטוב זה מה שעושה את ההבדל”.

תגיות:תוכן שיווקימים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה