חדשות בארץ

שר האוצר כחלון הכריז על הגרלת הענק הבאה של מחיר למשתכן

"אני רוצה שלכולם יהיו דירות כבישים וחניות, רוצה שכל אדם יוכל לקנות דירה אבל שגם יוכל לשכור במחיר הוגן לטווח ארוך", אמר שר האוצר

  • ב' כסלו התשע"ח
תמונת אילוסטרציה. (צילום: shutterstock)תמונת אילוסטרציה. (צילום: shutterstock)
אא

שר האוצר משה כחלון הכריז הבוקר (שני) על פתיחת הגרלת ענק נוספת של עשרת אלפים דירות בפרויקט מחיר למשתכן. לראשונה ההגרלה תהיה פתוחה כולה למשתתפי סידרה ב'. ההרשמה תיפתח ב-7 בדצמבר.

"אני שמח להכריז על פתיחת הפרויקט הבא של מחיר למשתכן", אמר שר האוצר. "הגרלת עשרת אלפים הדירות תחל ב-7 בדצמבר ותהיה פתוחה לראשונה למשתתפי סידרה ב'".

כחלון התייחס למתקפות נגדו, ואמר כי: "רואים בימים האחרונים התקפות נגדנו בתקשורת על מחיר למשתכן. כאחד שעשה רפורמות אומר לכם שזאת ההוכחה הכי טובה שהפרויקטים טובים ומצליחים. ככל שתוקפים אותנו יותר יודעים שהפרויקטים ממשיכים. אנחנו נמשיך לבנות ואתם תמשיכו לתקוף".

את הדברים אמר שר האוצר בטקס פרויקט חדש ברמת השרון עם דירות להשכרה לטווח ארוך. הפרויקט כולל 281 דירות דירות בסך הכל, מתוכן 70 דירות מיועדות למחזיקי תעודת זכאות של משרד השיכון שעלו בהגרלה ובחרו את דירתם לפי סדר הזכייה. 18 מהדירות נשמרו לתושבי רמת השרון.

על פי התוכנית, הדיירים ישלמו דמי שכירות קבועים המוכתבים ומפוקחים על ידי חברת דירה להשכיר. הדירות לזכאים כוללות 18 דירות של 4 חדרים המושכרות בכ-4,850 שקל ו-52 דירות של 3 חדרים במחירים שמתחילים בכ-3,650 שקל, בהשוואה ל-5,200 שקל בשוק החופשי. כל הדירות כוללות חניה ומחסן.

תעודת הזכאות בהגרלת דירה להשכיר זהה לזו של תעודת מחיר למשתכן. פרטים אודות הוצאת תעודת זכאות ניתן למצוא באתר משרד השיכון, תחת התנאים של מחיר למשתכן.

תגיות:דירהשר האוצר

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה