חדשות יהדות

הפתעה: בתו של "מלך המדיה" – שומרת תורה ומצוות

"הייתי צריכה הרבה אומץ כדי להיות שומרת תורה ומצוות", אומרת אמילי סטרן, בתו של "מלך המדיה" בארה"ב. "ניסיתי להבין מה התפקיד שלי בעולם"

  • כ"ז חשון התשע"ח
הווארד סטרן (צילום: shutterstock)הווארד סטרן (צילום: shutterstock)
אא

אמילי סטרן (32), בתו של הווארד סטרן, מנהלת אורח חיים דתי והיא שומרת תורה ומצוות.

הווארד סטרן, אביה של אמילי, נחשב ל"מלך המדיה" בארה"ב. סטרן, יהודי שאינו שומר תורה ומצוות, מנחה תוכניות טלוויזיה ורדיו רבות בארה"ב, סאטריקאן, שחקן וסופר. את עצמו הוא מגדיר כ"חצי יהודי וחצי איטלקי".

בראיון שהעניקה אמילי ל"ניו יורק טיימס", היא סיפרה שהיא שומרת תורה ומצוות. על פי הדיווח, לפני כמעט עשור החליטה אמילי להתקרב ליהדות האורתודוקסית לאחר שהשתתפה בסעודות שבת. אט אט, היא החליפה את המלבושים החילוניים מעברה לאופנה צנועה התואמת את כללי ההלכה.

משפחתה היהודית של סטרן אמנם שמרה את צום יום כיפור והקפידה על ציון חג הפסח, אולם הם היו רחוקים מאוד מההגדרה של "משפחה דתית". לכן, אורח חייה הנוכחי של בתו אמילי - שמירת תורה ומצוות - מפתיע במיוחד.

כיום אמילי סטרן היא אמנית שכותבת מחזות ותסריטים, במקביל ללימוד תורה במדרשה. היא מספרת בראיון כי הוריה מכבדים את דרכה, וכי היא בקשר קרוב עם שניהם. "כולם במשפחה שלי מתפתחים - לאף אחד אין טינה כלפי היהדות".

"הייתי צריכה הרבה אומץ כדי להיות שומרת מצוות" היא אומרת, "ניסיתי להבין מה אני צריכה להיות בעולם... הייתי אומרת, 'שאלוקים יעזור לי'...."

תגיות:התקרבות ליהדותארה"ב

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה