ונשמרתם

ונשמרתם: לא הזמנתם טכנאי, והוא דופק בדלת?

תושבי ראשון לציון מתלוננים לאחרונה על תופעה מטרידה. נוכלים המתחזים לטכנאים מנסים להיכנס לבתים, ולסרוק את הבית מבפנים. תושבת העיר: "תזכירו לילדים ולאנשים מבוגרים לא לפתוח דלתות"

  • כ"ה חשון התשע"ח
(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

תושבת העיר, בשיחה עם 'מיינט ראשון', מספרת כי לפני שבועיים, בהיותה לבד בביתה, דפקו בדלת. כאשר שאלה מי מאחורי הדלת, השיב לה האלמוני שהוא עובד עירייה, שמגיע בעקבות בקשה של בני הבית להנחה בתשלומים בעירייה.

האישה השיבה כי לא ידוע לה על הגשת הטפסים, אך הוא התעקש וטען כי 'אם לא הייתם מבקשים אז לא הייתי מגיע הנה", ואז שלף את פרטיה המזהים.

בתמימות רבה הכניסה את האלמוני לביתה. לדבריה, הוא עבר בין כל חדרי הבית, וסקר אותם במבטו. בסוף הביקור ביקש ממנה לחתום על טופס אישור לעירייה, המציין את הסכמתה לביקור עתידי של העירייה בביתה, לצורך בדיקת הדירה.

לאחר שהאלמוני עזב את הדירה, מיהרה להתקשר לבעלה, וסיפרה על חשדותיה. בעלה אכן לא הבין לאיזה טפסים התכוון האלמוני.

האישה החלה להילחץ בעקבות תשובת בעלה, והתקשרה בדחיפות למוקד העירוני כדי לספר על האירוע. תגובת העירייה הייתה כי אינם נוהגים לשלוח עובדים לבית התושבים בשל בקשות להנחה, כל שכן כשבני הבית לא מודעים לביקור.

האישה, שהבינה כי מדובר במתחזה שנכנס לביתה, התקשרה למשטרה ודיווחה כי לביתה נכנס אדם זר שנחשף למבנה הדירה, ויש בידו מידע העלול להוביל למעשה פלילי כגון פריצה או גניבה. להפתעתה הרבה, הבינה האישה כי היא אינה המתלוננת היחידה. לאחרונה התקבלו מתושבי העיר תלונות רבות עם סיפורים דומים.

אני רוצה להזהיר כי אני כבר עשיתי את הטעות שלי", סיפרה האישה, "בעיר מסתובב בן אדם מבוגר ומתחזה לעובד עירייה שמבקש להיכנס הביתה כדי לאמת את הפרטים שלכם. זה יכול להיות מסוכן אפילו יותר כשמדובר בילדים. תזכירו לילדים ולאנשים מבוגרים לא לפתוח דלתות", היא מזכירה.

גם מהמשטרה נמסר כי יש לנהוג במשנה זהירות, ותמיד לאמת את שם החברה ממנה הטכנאי טוען שהגיע, ואם לדבריו הוא נשלח מטעם העירייה, יש לוודא את שמו מול המוקד העירוני.

תגיות:ונשמרתםראשון לציוןטכנאיםנוכלים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה