חדשות בארץ

כוננות בצה"ל: סוללות כיפת ברזל נפרסו במרכז הארץ

בכמה מוקדים ברחבי הארץ, נפרסו על ידי צה"ל סוללות כיפת ברזל, זאת כחלק מניסיונות ההיערכות, למקרים בהם ארגוני הטרור ברצועת עזה יירו רקטות על ישראל, כתגובת נקמה על חיסול המחבלים, ופיצוץ המנהרה בעזה. האלוף מרדכי: "ישראל תגיב בעוצמה ובנחישות"

  • כ"ד חשון התשע"ח
(צילום אילוסטרציה: פלאש 90)(צילום אילוסטרציה: פלאש 90)
אא

בכמה מוקדים ברחבי הארץ, נפרסו על ידי צה"ל סוללות כיפת ברזל, זאת כחלק מניסיונות ההיערכות למקרים בהם ארגוני הטרור ברצועת עזה יירו רקטות על ישראל, כתגובת נקמה על חיסול המחבלים, ופיצוץ המנהרה בעזה.

צה"ל תיגבר את כוחותיו מול רצועת עזה בימים הארונים, על מנת שתהיה התמודדות מהירה יותר בפעולות הנקם של הג'האד האיסלאמי.

אמש התפרסם סרטון אזהרה לטרןריסטים, על ידי מתאם פעולות הממשלה בשטחים, האלוף יואב (פולי) מרדכי, באמרו: "הג'יהאד רוקם מזימה ומשחק באש, נגיב בעוצמה גם נגד חמאס".

בנוסף, הזהיר האלוף מרדכי: "כדאי שיהיה ברור: לכל תגובה של הג'יהאד האיסלאמי באשר היא, ישראל תגיב בעוצמה ובנחישות, לא רק כלפי הג'יהאד אלא גם כלפי חמאס. אנחנו מייעצים להנהגת הג'יהאד האיסלאמי בדמשק לנקוט זהירות ולשלוט בעניינים".

בהמשך קרא מרדכי: ''מפקדת הג'יהאד האיסלאמי הפלסטיני בדמשק ומנהיגי הארגון - רמדאן שלח וזיאד נחאלה - קחו מהר את העניינים לידיים, כי אתם אלו שתישאו באחריות".

בג'יהאד האיסלאמי אמרו בתגובה: "לא נרפה את ההגנה על עמנו ואדמתנו. האיומים של האויב לפגוע בהנהגת הארגון הם בגדר הכרזת מלחמה, ואנו נתמודד עימם. האיומים האלה חושפים את הכוונות האמיתיות של הציוניים.

כמו כן, בהודעה שפרסם ארגון הטרור נאמר:''זכותנו להגיב על כל תוקפנות, ובתוך כך גם הזכות להגיב על פשע התוקפנות נגד מנהרת ההתנגדות, שגרם למות לוחמים מהזרועות הצבאיות של חמאס והג'יהאד".

תגיות:כיפת ברזלצה"ל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה