חדשות בארץ

כותרות הבוקר ב-60 שניות: ראש ממשלת לבנון בכה והכחיש שהוא נמצא במעצר

מחבלים יידו אבנים לעבר כביש עוקף חוסאן, הרמטכ"ל נפגש בחשאי עם מפקד אמריקני, ומאות הרוגים ברעידת אדמה באיראן. כל מה שחשוב לדעת

סעד אל-חריריסעד אל-חרירי
אא

חדשות

צה"ל מתגבר כוחות בגבול הרצועה: לאור המתיחות בדרום והנוכחות האיראנית בסוריה, הרמטכ"ל גדי איזנקוט נפגש לאחרונה פעמיים עם מפקד הכוחות האמריקאים באירופה. במקביל בעוטף עזה הצבא מתגבר כוחות עקב חשש לפיגוע נקמה. ההנחיות לאוכלוסייה האזרחית היא לשמור על השגרה.

"הטרור העממי" חוזר לעוקף חוסאן? פצועה קל מידויי אבנים הלילה: מחבלים יידו במהלך הלילה אבנים לעבר מכוניות ישראליות בכביש עוקף חוסאן המוביל לביתר עלית. אשה אחת נפצעה באורח קל. נזק ממשי למספר רכבים.

התקדמות במגעים לפטור מהצורך בוויזה לארה"ב: הסכם שגובש בין ירושלים לוושינגטון יאפשר כנראה לישראלים לבקר בארה"ב ללא אשרה בתוך שנים ספורות.

שרת המשפטים על גופות המחבלים: "הגופות לא ימסרו לידי האויב כל עוד יש שם גופות של חיילינו, יש בנושא הזה הסכמה של כל שרי הקבינט".

הרמטכ"ל נפגש בחשאי עם מפקד אמריקני: הרמטכ"ל רא"ל גדי איזנקוט, נפגש לאחרונה פעמיים בחשאי עם מפקד הכוחות האמריקנים באירופה. על פי הדיווח הפגישה לא תוכננה מראש ועסקה בנוכחות האיראנית בסוריה.

 

חוץ

רעידת אדמה באיראן: 200 הרוגים ומעל 1,700 פצועים: רעידת אדמה בעוצמה 7.3 הורגשה בגבול איראן-עיראק. לפחות 200 בני אדם נהרגו. הרעש הורגש גם בארץ. להרחבה, לחצו כאן.

"אחזור הביתה, הסעודים לא כפו עליי כלום": ראש ממשלת לבנון היוצא שבר שתיקה בת שבוע והדף את הטענות שריאד כפתה עליו להתפטר: "אני ניסחתי את הודעת ההתפטרות". הוא הכחיש שהוא נמצא במעצר: "אחזור הביתה בתוך יומיים-שלושה, אני חופשי לנסוע מתי שארצה". אל-חרירי השאיר פתח לאפשרות שיחזור בו מהתפטרותו.

 

מזג האוויר

היום: עדיין יהיה חם מהרגיל ויבש ובצפון הארץ ינשבו רוחות מזרחיות ערות.

שלישי: תחול ירידה בטמפרטורות בעיקר במישור החוף ובשפלה, אך עדיין יהיה חם מהרגיל לעונה וייתכן אובך.

רביעי: לא יחול שינוי ניכר.

חמישי: ייעשה נאה עם עלייה קלה בטמפרטורות, שיהיו גבוהות מהרגיל לעונה.

תגיות:לבנוןכותרות ב-60 שניות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה