חדשות בעולם

על הפטנט הזה עוד לא שמעתם: בגדים שגדלים ביחד עם הילדים

נמאס לכם לעדכן את המלתחה של הילדים כל עונה? קבלו את ההמצאה החדשה: בגדים שגדלים ביחד עם הילדים

  • כ' חשון התשע"ח
(צילום מסך)(צילום מסך)
אא

כל הורה רגיל כבר לערוך עדכוני גרדרובה לפחות פעם בעונה, כי הבגדים של הילדים עולים עליהם. לעובדה שילדים גדלים כה מהר וצריכים בגדים במידות חדשות לעיתים תכופות, יש השפעה לא רק על חשבון הבנק של ההורים – מחקרים מראם רוב בגדי התינוקות, שעדיין במצב טוב מסיימים את חייהם באשפה: דבר בהחלט לא רצוי מנקודת מבט סביבתית.

כדי לשנות את המצב הזה, סטודנט בריטי בשם רייאן מאריו יאסין פיתח רעיון מבריק: בגדים שגדלים יחד עם הילדים. הבגדים עשויים מבד סינטטי עמיד למיד ומלא קפלים, שיכול להתמתח כך שיתאים לתינוק מגיל שישה חודשים ועד גיל שלוש (יאסין התמקד בקבוצת הגיל הזו כי בה ילדים גדלים בקצב המהיר ביותר). כשהבגד לא בשימוש ניתן לקפל אותו לגודל קטן מספיק כדי שיהיה אפשר לתחוב אותו לכיס.

(צילום מסך)(צילום מסך)

"ילדים צריכים מידה חדשה כל כמה חודשים, ובכל זאת אנחנו מלבישים אותם בבגדים שמתוכננים כמו בגדי מבוגרים, במקום לתכנן להם סוג אחר לגמרי של לבוש", אומר יאסין. הוא הגיש בקשה לרשום פטנט על הרעיון שלו והוא בודק כעת אפשרויות לגייס כספים שיאפשרו לו להתחיל בייצור הבגדים על פי התכנון שלו.

הצלחה אחת כבר נרשמה לזכת הבגדים הגדלים: יאסין הגיש את הרעיון שלו לתחרות בינלאומית לחדשנות בתכנון שפותר בעיה כלשהי. הוא ניצח בתחרות באנגליה, ונכנס לגמר הבינלאומי. אם יזכה גם בו, הוא יקבל 40,000 דולרים שבוודאי יעזרו לו להפוך את הרעיון שלו למוצר בר קיימא.

"אני אמנם לא אבא, אבל אני דוד", אומר יאסין. "אני מומחה להנדסה וגם חקרתי אוריגמי. התכנון שלי מתבסס על העובדה שילדים גדלים מהר, כמו גם על כך שהם ספורטאים קטנים ופעילים, לא מלאכים קטנים".

בקרוב בחנויות?

תגיות:בגדיםפטנט

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה