חדשות בארץ

ההקלטות נחשפו: "הפלסטינים עשו עבודה נהדרת"

"כשהתחוללה האינתיפאדה, הפלסטינים לא השתמשו באלימות בגדה המערבית. לישראל אין מנהיגים שרוצים לעשות שלום". ההקלטות המקוממות נחשפו

  • י"ט חשון התשע"ח
ג’ון קרי (צילום: פלאש 90)ג’ון קרי (צילום: פלאש 90)
אא

הקלטות שנחשפו בערוץ 10 מוכיחות שוב את פרצופו האמיתי של ג'ון קרי, מזכיר המדינה בארה"ב בתקופת ממשלו של ברק אובמה. "הפלסטינים עשו עבודה נהדרת ונותרו מחויבים לאי אלימות. למעשה, כשהתחוללה האינתיפאדה, הם לא השתמשו באלימות בגדה המערבית. הציבור התעלם מזה. הוא לא דן בזה. למה? כי רוב חברי הקבינט של ממשלת ישראל הנוכחית הכריזו בפומבי שהם לעולם לא יהיו בעד מדינה פלסטינית".

את הדברים אמר קרי לפני מספר ימים בכינוס סגור בדובאי. "לישראל אין מנהיגים שרוצים לעשות שלום…אם זה לא ישתנה, אופתע אם בעשר השנים הבאות לא יעלה מנהיג פלסטיני חדש וצעיר שיגיד: 'ניסינו אי-אלימות במשך 30 שנה וזה לא הביא אותנו לשום מקום'"

"אני לא חושב שפלסטין תהיה חסינה לנצח בפני תנועות לזכויות אדם שסחפו אומות אחרות. משום מה ישראל מתעלמת מזה היום. זו אינה מנהיגות", הוסיף קרי. "חייבים רצון על מנת לעשות שלום. אולמרט, ברק, רבין ופרס הצביעו על דרכים לעשותו אותו".

מלשכת ראש הממשלה נמסר בתגובה: "ראש הממשלה נתניהו ימשיך לעמוד איתן על האינטרסים הביטחוניים והלאומיים של מדינת ישראל, גם אם הדבר אינו מוצא חן בעיני מי שניסו לדחוק אותו לוויתורים מסוכנים ונכשלו. הסיבה לכך שאין שלום היא קודם כל הסירוב של הפלסטינים להכיר בישראל בגבולות כלשהם. הם אפילו תובעים עכשיו את ממשלת בריטניה על הצהרת בלפור. מצער שג'ון קרי עד היום לא הבין זאת".

תגיות:ג'ון קרימדינה פלסטינית

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה