המכתב שלא יישלח לעולם

אחותי, ה' אוהב אותך ומחכה לתת לך את הטוב האמיתי

כשזה יהיה מאחוריך, את תתחזקי מהמקומות האלה ותלמדי להמשך! ומהמקומות האלה את עוד תחזקי אחרות. המכתב שלעולם לא יישלח

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

לבת המלך,

יש ימים שאת נמצאת בחוסר ודאות. לא יודעת לאן ללכת באפלה. את מנסה כ"כ הרבה דברים, ואת מרגישה ששום דלת לא נפתחת לך. והיצר הרע לוחש לך כל מיני קולות של: "למה לך להמשיך לנסות?", "אין טעם בכלל"... אלה הימים האלה של חוסר הסבלנות. הימים האלה שאת מרגישה כאילו ה' שכח אותך. את מרגישה שאת נמצאת עכשיו ב"פקק של החיים". הכול עצור, דחוק, רק כל היום במחשבות מתי כבר הכול יסתדר?

אז תדעי לך, בת מלך יקרה, ה' אוהב אותך ומחכה לתת לך את הטוב האמיתי, כי הוא אבא שלך, והוא רוצה רק לטובתך! יש לו מלא מלא מתנות להביא לך, והוא כול יכול! אין דבר שהוא לא יכול! הקב"ה יכול לעלות אותך בכמה שניות. ישועת ה' כהרף עין. ותדעי לך עוד דבר – מתוך כל המקומות האלה שאת נמצאת בחיים, אחרי זה, כשזה יהיה מאחוריך, את תתחזקי מהמקומות האלה ותלמדי להמשך! ומהמקומות האלה את עוד תחזקי אחרות. כי כל התקופות האלה חולפות, ומגיעים ימים אחרים במקומן, שנועדו לתכלית שלשמה באים לעולם הזה! ותזכרי שלפני שמתחילה השמש לזרוח – יש קודם חושך. אז אחותי היקרה, תחזיקי חזק. תמשיכי להאמין בה' ולא להפסיק לנסות שוב ושוב! ה' לא שוכח אותך, ושולח לך כוחות אינסופיים.

אה, ובקשר ליצר הרע, זה שרוצה להכתיב לך מה לעשות, שימי אותו על "מצב שקט". תגידי לו שאת מעבירה למצב "טיסה", ועוד מעט, מהירידה, את תעלי הכי גבוה בעולם!

שהיה לך בהצלחה.

שלך, אחותך

רוצים גם אתם לקחת חלק במדור של אתר הידברות, "המכתב שלא יישלח לעולם"? שלחו לנו את המכתב שלכם לכתובת support@htv.co.il ואולי נפרסם גם אותו.

תגיות:המכתב שלא יישלח לעולםבורא עולם

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה