פעילות הידברות

אם אפשר להפוך את החוויה לקלה יותר, אז למה לא? מכתב תודה למחלקת שלום בית

"אני שמחה שפנינו בזמן, ובזכות זה הפכנו את השנה הראשונה שלנו לחוויה הרבה יותר חיובית, למדנו לגשר על פערים ולהבין מה השני חושב ומרגיש יותר טוב". עוד מכתב תודה שהגיע למחלקת שלום בית בהידברות

  • י"ח חשון התשע"ח
(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

שלום. כשפניתי למחלקת שלום בית, הייתי נשואה רק מעט פחות מחצי שנה. גם אני התלבטתי אם לפנות, ורצו לי המון מחשבות בראש כמו האם זה אומר שהנישואין שלי הם "כישלון", האם זה מוזר לפנות בשלב כה מוקדם... יחד עם זאת החלטתי לפנות, ואסביר למה.

אומרים שהשנה הראשונה עלולה להיות הקשה ביותר, משום שלוקחים שני אנשים שונים, שלאורך חייהם פיתחו ציפיות מסוימות על איך נישואים צריכים להיראות, איך בן הזוג אמור להתנהג וכו', ושמים אותם יחד. כאשר נתקלים בפער בין הציפייה למציאות, זה יכול להיות קשה ומאכזב. אבל ברור שתמיד יהיו פערים מסוימים. בנוסף לכך יש פערים בין גברים לנשים בתקשורת.

למעשה, חווינו קושי מסוים בתקשורת ובציפיות בינינו, ואני שמחה מאוד שפנינו לייעוץ. כי אם אני עוברת חוויה, ואפשר להפוך אותה לקלה יותר, אז למה לא? כמו כן, לדעתי טוב לתקן כמה שיותר מהר, ולא לחכות ולמשוך את זה כשיש בעיות, שיכולות להחמיר עם הזמן. אני שמחה שפנינו בזמן, ובזכות זה הפכנו את השנה הראשונה שלנו לחוויה הרבה יותר חיובית, למדנו לגשר על פערים ולהבין מה השני חושב ומרגיש יותר טוב.

עוד נקודה: לפני שאדם מתכנן לעסוק במקצוע מסוים, הוא לומד אותו. אני חושבת שבדורנו לא מספיק לומדים את העניין של חיי משפחה וזוגיות (אולי במקומות מסוימים יותר ופחות) – ולכן גם את התחום הזה חשוב ללמוד, במיוחד שזה העסק הכי חשוב שלנו. בסך הכל היה שווה מאוד, פשוט להחליט ולהתקשר...

ליעוץ והכוונה על ידי מחלקת שלום בית 073-2221310

תגיות:שלום ביתמכתב תודה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה