חדשות בארץ

מרגש: האח טבע באסון הכינרת; אחיו הגשים את חלומו

כחצי שנה לאחר שאיתמר אוחנה ז"ל טבע בכינרת - אחיו חננאל הגשים את חלומו וניגש לאודישן בתוכנית 'אקס פקטור' בה ביצע את השיר 'על משכבי' של הזמר משה פרץ והזמר חנן בן ארי. "מאז ומתמיד הוא רשם אותי לתוכניות שירה כאלה ואחרות, ותמיד פחדתי. תמיד אכזבתי אותו", אמר האח

חננאל אוחנה, אחיו של איתמר ז"ל (צילום מסך)חננאל אוחנה, אחיו של איתמר ז"ל (צילום מסך)
אא

כחצי שנה לאחר שאיתמר אוחנה ז"ל טבע בכינרת - אחיו חננאל הגשים את חלומו וניגש לאודישן בתוכנית 'אקס פקטור' בה ביצע את השיר 'על משכבי' של הזמר משה פרץ והזמר חנן בן ארי. 

כשהציג את עצמו אמר חננאל: "לפני חודשיים קמתי מאבל על אח שלי הקטן. לפני שלושה חודשים אחי טבע באסון הכינרת, קראו לו איתמר והוא נורא אהב את משה פרץ", בנקודה זו פרץ חננאל בבכי חסר מעצורים מול הקהל. "מאז ומתמיד הוא רשם אותי לתוכניות שירה כאלה ואחרות, ותמיד פחדתי. תמיד אכזבתי אותו", אמר. 

כשהודיע על כך שהוא מתכוון לבצע את שירם של הזמר משה פרץ והזמר חנן בן ארי - 'על משכבי', התמלאו עיניו של פרץ בדמעות התרגשות. "נראה לי שזה שיר שהוא היה בוחר בשבילי", אמר חננאל. 

לאחר האודישן אמר משה פרץ כי "זה היה האודישן הכי מרגש שהיה לי העונה. זה כאב שאי אפשר להבין. חננאל בא בשליחות בשביל אח שלו, והוא שר מדהים".

תגיות:חלוםאחיםאסוןכינרת

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה