פעילות הידברות

מיזם חדש במחלקת שלום בית: יועצים מומחים יגיעו לקבוצות פרטיות לתת סדנאות בחינם!

מיזם חדש במחלקת שלום בית: מהיום יגיעו יועצים ומטפלים מומחים לקבוצות שיאורגנו בבתים פרטיים, ייעצו ואף יתנו עצות ופרקטיקה לחיים. לא תאמינו, הכל בחינם!

אא

מי אינו מוצא עצמו זקוק לעיתים לעצה טובה בנושא שלום בית? מי לא צריך מידי פעם ייעוץ, חיזוק או הכוונה? ואולי... משהו מעשי יותר... סדנא!

מתוך הבנה ששלום בית הוא נושא שיש לחזקו ולפעול למענו באופן מקצועי ויעיל, ולאחר הצלחת מיזם "צפון–דרום", בו הגיעו היועצים לפגישות אישיות, החליטו במח' שלום בית של הידברות לקפוץ מדרגה, ולהגיש סדנא מתומצתת שתעניק לכם כלים פרקטיים ויעילים כיצד לפעול בדרך הנכונה והטובה לניהול שלום בית תקין. כל זה אצלכם בבית - בערב שכולו למען הבית!

הפרויקט החדשני יכלול ארגון קבוצה גדולה של יועצים זוגיים, הנמנים על השורה הראשונה של המטפלים, ונחשבים למקצועיים ביותר, שיגיעו אליכם לבתים, וימסרו סדנאות מקוצרות בנושא זוגיות. אנשים שיצליחו לארגן קבוצה של 20 משתתפים – יקבלו את הסדנא בחינם!

חשוב לציין, שבניגוד להרצאות ולסדנאות הרגילות, המוצעות ונמסרות כיום לקבל הרחב, סדנאות אלו ימסרו ע"י יועצים מוסמכים - המנהלים גם קליניקות משל עצמם, ומתוך כך יביאו עמם את ניסיונם הטיפולי העשיר, ואת היכרותם הרבה עם מגוון נושאים. מדובר כאן במהפך של ממש, שכן יחד עם ההרצאה, יוכלו היועצים גם לתת למשתתפים הצעות לתרגול, שיעורי בית ופרקטיקה לחיים, שכבר נוסו בקליניקה בטיפולים פרטניים, והוכיחו את עצמם.

בנוסף, עומדים להרחיב את פעילות המחלקה באופן כללי, ולעסוק בתחומי הנחיית הורים וטיפול בנוער. בשלב הבא צפויים גם להציע טיפולים רגשיים שונים, כך שניתן יהיה להעניק מענה כולל ומקיף בתחומים נוספים.

תגיות:שלום ביתפעילות הידברות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה