חדשות בארץ

כותרות הבוקר ב-60 שניות: ישראל תקפה מפעל תחמושת בסוריה

מעשה החסד האחרון של אריאל ארליך ז"ל, דיסקים מהמיסיון גם בכפר הרא"ה, ואזעקת שווא החרידה באמצע הלילה את תושבי גוש דן. כל מה שחשוב לדעת

(צילום ארכיון: פלאש 90)(צילום ארכיון: פלאש 90)
אא

חדשות

ישראל תקפה מפעל תחמושת בסוריה: כלי תקשורת בלבנון דיווחו על תקיפה ישראלית בפרברי חומס שבסוריה. רשת סקיי ציטטה מפי גורמים כי התקיפה כוונה לעבר מפעל נשק. הצבא הסורי הגיב בירי טיל קרקע-אוויר לעבר המטוסים.

בהלה גדולה הלילה בגוש דן: אלפי תושבי גוש דן התעוררו הלילה נחרדו למשמע אזעקה בשעה 2:48 בלילה. לאחר דקות של בהלה התברר כי מדובר באזעקת שווא. להרחבה, לחצו כאן. 

74% מהרצים: מצבנו הנפשי השתפר כתוצאה מריצה: סקר שנערך בבריטניה בקרב אלפי חובבי ריצה גילה כי מרביתם העידו שבעקבות הפעילות הגופנית השתפר מצבם הנפשי. מומחה: פעילות גופנית מפחיתה תהליכי דלקת האופייניים למחלות נפשיות ומשחררת אנדורפינים משפרי מצב רוח.

דיסקים מהמיסיון - גם בכפר הרא"ה: גם לכפר הרא"ה הגיעו דיסקים מהמיסיון הנוצרי. המיסיונרים מכניסים את הדיסקים לתיבות הדואר בתוך מעטפה לבנה שעליה ריבוע קטן ובו משולבים דגלי ארה"ב וישראל, כאשר על המעטפה לא מצוינת כל כתובת שהיא.

אותרה 'מערת ההתבודדות' של הבעש"ט? חוקרי היסטוריה חסידית טוענים שמערת ההתבודדות של הבעל שם טוב אותרה והיא ממוקמת בהר סוקילסקי הסמוך לעיר קיטוב שבאוקראינה.

 

חוץ

ישראל תכריז על הסתייגותה מעצמאות קטלוניה: בתום דיון בין משרד החוץ, המל"ל ולשכת רה"מ הוחלט להיענות לבקשת ספרד, ולהימנע מתמיכה בהיפרדות של חבל הארץ הבדלני. ההחלטה התקבלה למרות הכעס על הביקורתיות בסוגיה הפלסטינית.

מעשה החסד האחרון של אריאל ארליך ז"ל: אתר החדשות הארגנטינאי Infobae דיווח, כי אריאל ארליך, היהודי הארגנטינאי שנרצח בפיגוע הדריסה בניו יורק, שילם מכיסו את עלות הנסיעה לארצות הברית של שניים מחבריו לכיתה, משום שמצבם הכלכלי של אלו לא אפשר להם לממן אותה בעצמם.

 

מזג האוויר

היום: יהיה מעונן חלקית, עד שעות הצהריים צפוי גשם מקומי, ברובו קל מצפון הארץ ועד לצפון הנגב. הטמפרטורות ירדו במקצת ויהיו נמוכות מהרגיל בעונה בעיקר בהרים. הלילה: מעונן חלקית, ייתכנו טפטופים.

שישי: ייתכנו ממטרים מקומיים מצפון הארץ ועד הנגב עם סופות רעמים יחידות. קיים חשש קל לשיטפונות בנחלי מדבר יהודה וים המלח. לא יחול שינוי של ממש בטמפרטורות.

שבת: ייתכן גשם מקומי בצפון הארץ ולאורך מישור החוף.

ראשון: צפוי גשם מקומי בעיקר בצפון הארץ. תחול עליה קלה בטמפרטורות במרכז ובדרום.

תגיות:כותרות ב-60 שניותסוריה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה