חדשות בארץ

כותרות הבוקר ב-60 שניות: 100 מדענים יצאו לטורקיה בחיפוש אחר תיבת נוח

בעזה מזהירים את התושבים מפני התקרבות למנהרות וליברמן יוזם הריסת בתי מחבלים שפצעו קשה. כל מה שחשוב לדעת

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

חדשות

"בסוף המנהרה יש רק מוות": לאחר שאיש חמאס נוסף מת במנהרה באזור ג'בליה ברצועה, יצא מתאם הפעולות בשטחים לתושבי עזה: "התרחקו מהמנהרות, לא תמצאו בהן דבר זולת מוות".

ליברמן יוזם: הריסת בתי מחבלים שפצעו קשה: על פי הנוהל הקיים היום ישראל הורסת רק בתים של מחבלים שרצחו. שר הביטחון הנחה את היועץ המשפטי של משרדו ואת הגורמים בצה"ל לבחון שינוי בנוהל שיאפשר כעת להרוס בתים גם כאשר הקורבן נשאר בחיים ונפצע קשה.

לראשונה בעולם: במרכז הרפואי שיבא - עירוי דם ופקטור קרישה לתינוק חולה המופיליה טרם לידתו: לראשונה בעולם בוצע ביחידה לרפואת העובר בשיבא הליך רפואי ייחודי ונדיר שבמסגרתו ניתן עירוי דם לעובר שאובחן עם שתי תופעות שהשילוב ביניהן נחשב לנדיר במיוחד: העובר אובחן כסובל מהמופיליה ובנוסף התפתחו אצלו אמו נוגדנים שגרמו להרס כדוריות הדם שלו. הטיפול החדשני הציל את חיי התינוק, שנולד ב"ה בשלום.

הערכה: ארגון המזוהה עם דאעש אחראי לניסיון ההתנקשותסגן ראש מנגנוני הביטחון של חמאס בעזה נפצע קל ברגלו בשעה שיצא אתמול מתפילה במסגד ונכנס לרכבו. הנייה מאשים את ישראל, אך ההערכות של גורמים בעזה הן כי ארגון המזוהה עם דאעש אחראי לניסיון ההתנקשות.

 

חוץ

מתחדש החיפוש אחר תיבת נוח: 100 מדענים יצאו לטורקיה. משלחת של למעלה ממאה מדענים תצא למזרח טורקיה בניסיון המי יודע כמה למצוא הוכחות לתיבת נוח. בעבר נטען כי שרידים של מבנה עץ מסתורי התגלה על הר אררט במזרח טורקיה, אולם עד היום לא נתגלתה אף הוכחה ארכיאולוגית חד משמעית במקום.

נשיא קטלוניה המודח: "נתנגד בדרך דמוקרטית להשתלטות ספרד": בעקבות ההכרזה על עצמאות והיפרדות מספרד הודח נשיא קטלוניה ונשללה האוטונומיה. כמו כן, מפקד המשטרה המקומי פוטר וניתנה הוראה לשוטרים שלא להתערב בסכסוך.

 

מזג האוויר

היום: יתכן גשם מקומי בצפון הארץ ובמישור החוף והטמפרטורות יהיו נמוכות מהרגיל לעונה.

שני: גשמים מקומיים ירדו בעיקר בצפון הארץ ומישור החוף. בשעות הבוקר יתכנו סופות רעמים יחידות לאורך מישור החוף. תחול ירידה קלה של הטמפרטורות. הטמפרטורות נמוכות מהרגיל. משעות אחר הצהריים הגשמים ייחלשו.

שלישי: מעונן חלקית יתכן גשם קל בצפון הארץ ובמרכזה. הטמפרטורות נמוכות מהרגיל בעונה בעיקר בהרים.

רביעי: מעונן חלקית יתכן גשם קל בצפון הארץ ובמרכזה. הטמפרטורות נמוכות מהרגיל בעונה בעיקר בהרים.

תגיות:תיבת נחכותרות ב-60 שניות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה