חדשות בארץ

כותרות הבוקר ב-60 שניות: כלי בן 1,500 שנה נמצא בימת הכנרת

בית אחד מרוצחי ראובן שמרלינג הי"ד ייהרס, כמעט חצי מהשוטרים מתקשים להתרכז בהדרכות, והאו"ם בצעד מקומם. כל מה שחשוב לדעת

הכלי העתיק שנמצא בכינרת (צילום: יואב צור, רשות העתיקות)הכלי העתיק שנמצא בכינרת (צילום: יואב צור, רשות העתיקות)
אא

חדשות

ממצא נדיר: כלי בן 1,500 שנה נמצא בימת הכנרת: הכלי שנמצא על ידי אשה שטיילה במקום הועבר לאוצרות המדינה שם מעריכים החוקרים כי מקורו הוא באוניה ששקעה יחד עם כל מה שעליה.

בית אחד מרוצחי ראובן שמרלינג הי"ד ייהרס: כוחות הביטחון הודיעו למשפחת אחד המחבלים שרצחו בערב חג הסוכות את ראובן שמרלינג הי"ד כי ביתם ייהרס ועליהם לפנותו תוך מספר ימים או להגיש ערער על ההחלטה.

נשק ואמצעי לחימה רבים אותרו בביתו של צעיר ממזרח ירושלים: בפעילות יזומה שערכה המשטרה במזרח ירושלים נעצר צעיר שבמחסן ביתו אותרו כלי נשק.

במשטרה מודאגים: כמעט חצי מהשוטרים מתקשים להתרכז בהדרכות: בעקבות קושי הולך וגובר, במשטרה יעדכנו את מערך ההדרכות. "44% מהשוטרים הם צעירים, סובלים מהפרעות קשב וריכוז ומחוברים לסלולרי", הסבירו.

חילופים בצמרת: בטקס שיתקיים היום בבית המשפט העליון תעביר הנשיאה היוצאת, מרים נאור, את השרביט לשופטת העליון הנכנסת אסתר חיות.

מחקר: קצב הבנייה הנוכחי ימשיך את התייקרות הנדל"ן: מחקר של פרופ’ צבי אקשטיין, לשעבר המשנה לנגיד בנק ישראל, מצא כי הדרך לבלום את עליית מחירי הדירות היא להגיע ל-80 אלף התחלות בנייה בשנה: “כל מה שהממשלה עשתה במשך שנתיים זה לצמצם הביקוש לרכישה, לא את הביקוש לדיור".

האו"ם בצעד מקומם: מאפיות אנג'ל, הוט, אלקטרה, HP, סונול ושופרסל - הן חלק מרשימה המורכבת ממאות חברות ועשרות תאגידים בין לאומיים, שעתידות להיות מסומנות על ידי האו"ם כ"מפרות חוק". להרחבה, לחצו כאן.

סגן נשיא ארה"ב יבקר בישראל בחנוכה: במהלך ביקורו בארץ יעסוק פנס בסיכויים לשלום בין ישראל לפלסטינים וייפגש בנפרד עם ראש הממשלה נתניהו ועם אבו מאזן. כמו כן הוא צפוי להתייחס למדיניות האמריקנית נגד איראן ולתוכנית החלל הישראלית. להרחבה, לחצו כאן.

 

מזג האוויר

היום: יהיה בהיר, תחול עלייה קלה נוספת בטמפרטורות וירידה בלחות. ייעשה מעט חם מהרגיל ואחר הצהריים ינשבו לאורך החוף רוחות צפוניות ערות.

שישי: צפוי להיות חם מהרגיל ויבש.

שבת: העננים יתרבו, יירד גשם מקומי ותחול ירידה ניכרת בטמפרטורות.

ראשון: מעונן חלקית עד מעונן וייתכן גשם מקומי בצפון הארץ ובמרכזה. תחול התקררות נוספת.

תגיות:ארכיאולוגיהכותרות ב-60 שניות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה