חדשות בארץ

כותרות הבוקר ב-60 שניות: חיזבאללה יחל לסגת מסוריה בימים הקרובים

אחותו של אלעד סלומון במכתב לראש הממשלה, מחלוקת קשה בין 'פתח' לחמאס, והפרלמנט הכורדי מקפיא את הליך העצמאות. כל מה שחשוב לדעת

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

חדשות

אחותו של אלעד סלומון במכתב נרגש לראש הממשלה: "ימים קשים מאוד עוברים עלינו. מוכרחים למנוע את הפיגוע הבא. אנא פעל לאבטחת היישובים והצירים הראשיים ביהודה ושומרון". להרחבה, לחצו כאן.

אות חסיד אומות העולם לדיפלומט מצ'ילה: טקס מיוחד התקיים השבוע במוזיאון 'יד ושם' בירושלים לרגל הענקת אות חסיד אומות העולם לדיפלומט סמואל דל קמפו מצ'ילה.

עבאס: לא נסכים לקיום מליציות בעזה: מחלוקת קשה מעיבה על הפיוס בין 'פתח' לחמאס המתנגדת באופן נחרץ לדרישת אבו מאזן לפרק את המילציות החמושות.

צה"ל עצר הלילה 14 מבוקשים ביהודה ושומרון: כוחות צה"ל עצרו במהלך הלילה 14 מבוקשים ביהודה ושומרון. 12 מהמבוקשים שנעצרו חשודים במעורבות בפעילות טרור עממי ובהפרות סדר אלימות לעבר אזרחים וכוחות הביטחון.

רפא"ל מקימה מרכז פיתוח חדש בירושלים: המרכז ייבנה בהר חוצבים, סמוך למרכז דומה שבונה כיום מובילאיי, כדי להגביר את שיתוף הפעולה עם חוקרים מהאוניברסיטה העברית. במרכז יעבדו כ-350 עובדים, רובם חדשים.

חמאס: "מסוגלים לירות ב-51 דקות מה שירינו בעבר ב-51 ימים": מנהיג חמאס ברצועת עזה יחיא סינוואר, אמר היום כי ארגונו התחמש בשנים האחרונות כך שהוא מסוגל להכות בישראל בצורה הרבה יותר קשה מאשר ממבצע צוק איתן. "מסוגלים לירות ב-51 דקות מה שירינו בעבר ב-51 ימים".

 

חוץ

דיווח בלבנון: חיזבאללה יחל לסגת מסוריה בימים הקרובים: אתר החדשות "לבנון  "24דיווח אמש כי הפיקוד הצבאי העליון של ארגון חיזבאללה הוציא פקודת פינוי לכוחותיו מסוריה, וכי כבר בימים הקרובים יחלו כוחות חיזבאללה להיערך לקראת יציאה מהמדינה.

הפרלמנט הכורדי מקפיא את הליך העצמאות: "לוקחים אחריות": בהצהרה שפרסמו חברי ההנהגה בכורדיסטן נכתב כי הם אינם מעוניינים במלחמה ובשפיכות דמים, ובוחרים לנהל דיאלוג עם עיראק. "העימותים גרמו לנפגעים רבים בשני הצדדים, אין מנצחים במלחמות".

 

מזג האוויר

היום: נאה עם עליה קלה בטמפרטורות.

חמישי: עליה קלה נוספת בטמפרטורות והן תעשנה גבוהות מהרגיל בעונה בעיקר בהרים ובפנים הארץ. לאורך מישור החוף תנשבנה רוחות צפוניות ערות.

שישי: בהיר, ינשבו רוחות צפוניות ערות לאורך מישור החוף וללא שינוי ניכר בטמפרטורות.

שבת: מעונן חלקית עם ירידה בטמפרטורות. יתכן טפטוף.

תגיות:כותרות ב-60 שניותחיזבאללה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה