חדשות בארץ

אחותו של אלעד סלומון במכתב נרגש לראש הממשלה: "ימים קשים מאוד עוברים עלינו"

"מוכרחים למנוע את הפיגוע הבא", קוראת רחלי מנזלי שאיבדה אב, אח ואחות בפיגוע הנורא בנווה צוף. "אנא פעל לאבטחת היישובים והצירים הראשיים ביהודה ושומרון"

  • ה' חשון התשע"ח
זירת הפיגוע בחלמיש (צילום: פלאש 90)זירת הפיגוע בחלמיש (צילום: פלאש 90)
אא

רחלי מנזלי, לבית סלומון, איבדה בפיגוע האכזרי בנווה צוף שלושה מבני משפחתה: אביה יוסף, אחותה חיה, ואחיה אלעד הי"ד. כעת, עם פתיחת מושב החורף, פונה מנזלי במכתב אישי לראש הממשלה, בנימין נתניהו, במסגרת מאבק המשפחות השכולות וראשי הרשויות ביהודה ושומרון, על היעדר תקציב למרכיבי ביטחון ביישובים.

"שלושה חודשי עברו מאז הפיגוע הנורא, בו נרצחו אבי יוסף, אחותי חיה ואחי אלעד הי"ד", פותחת מנזלי את מכתבה הכאוב. "ימים קשים מאוד עוברים עלי ועל משפחתי", היא מוסיפה.

במכתבה דורשת הבת והאחות השכולה מראש הממשלה נתניהו להתערב ולהשיג את התקציב הדרוש לאבטח את היישובים והצירים הראשיים ביהודה ושומרון.

"למה משפחות שכולות צריכות לדרוש צרכי ביטחון בסיסיים כדי שלא יהיו פיגועים נוספים?!", היא תוהה בכאב. "נאמר לנו על ידי מקורות ביטחוניים שאם היו מתקינים בנווה צוף את מרכיבי הביטחון שאושרו הרבה לפני הפיגוע, אפשר היה למנוע את הפיגוע".

"מוכרחים למנוע את הפיגוע הבא", קוראת הבת והאחות השכולה. "דווקא בימים אלה, בהם הבג"ץ שוב מניף את חרב הריסת בתי יהודים, בלי להתחשב במשפחות היושבות בהם, ומנגד, אנו בני משפחת סלומון, נאבקים בבג"ץ על מנת שיאפשר להרוס את כל בית המחבל הנתעב, בית שעדיין עומד על תילו, למרות שברור לכל בר דעת שאין סיבה שלמחבל ובני משפחתו שידעו ולא מנעו את יציאתו לפיגוע תהיה קורת גג".

מנזלי מסיימת את מכתבה בדרישה להגיע להסכמה משותפת בנושא. "דווקא בימים אלה ראוי שראש המחנה הלאומי ישב עם ראשי המועצות ביהודה ושומרון ויגיעו להסכמה ולהחלטה לבצע מה שניתן, בלי מאבקים מיותרים ומזיקים".

תגיות:חלמישפיגוע דקירהמשפחת סלומון

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה