חדשות בעולם

הטיול שהפך לסיוט: בת 13 דרכה על דג ארסי בתאילנד, וניצלה בנס

משפחה ישראלית שיצאה לחופשה באי קופנגן שבתאילנד, עברה את אחד התרחישים המזוויעים ביותר שיכולים להיות כאשר ליהי בת ה-13 דרכה על אבנון - דג ארסי וקטלני ביותר. באורח נסי קוציו הוצאו בזמן מרגלה, וכעת היא נמצאת בביתה במצב יציב

(אילוסטרציה: shutterstock)(אילוסטרציה: shutterstock)
אא

משפחה ישראלית שיצאה לחופשה באי קופנגן שבתאילנד, עברה את אחד התרחישים המזוויעים ביותר שיכולים להיות כאשר ליהי בת ה-13 דרכה על אבנון - דג ארסי וקטלני ביותר. קוציו של הדג חדרו אל רגלה של ליהי, אך באורח נסי אביה הצליח לצלול למעמקים ולהוציא את הדג מרגלה. פעולתו זו הפחיתה את הנזק, ומנעה אסון בממדים מכאיבים הרבה יותר. 

רותי ליפסקין סנדלר, אמה של ליהי, פרסמה פוסט בפייסבוק ותיארה את החופשה שהפכה לסיוט כך: "ליהי דרכה בקופנגן על הדג שבתמונה, והקוצים נכנסו לה לרגל. זה דג אבן, הכי ארסי בעולם, שהארס שלו גורם למוות. וככה, בשניות, הכל השתנה. מזל שדורון צלל והוציא את הדג, ככה ידעו איך לטפל. אשפוז של שלושה ימים, כל יום ביקור בבית חולים הכולל ניקוי והליך כירורגי, כאבים חזקים והתניידות בכיסא גלגלים ומלא תרופות נגד זיהום, נפיחות, רעל וכדומה".

בשיחה עם 'ווינט' סיפרה ליפסקין-סנדלר כי המשפחה חזרה אתמול (ב') לארץ, וכי ליהי עדיין סובלת מכאבים ברגלה ולא מסוגלת לדרוך עליה, אלא נעזרת בקביים. 

המקרה של ליהי הוא השני במספר, שבו דורכת ישראלית על מדוזה קטלנית. אותו התרחיש ארע לפני שבועות אחדים לבחורה בשם יונית רביב, ששהתה בחוף קופנגן יחד עם בעלה מומי. "כל הזמן היא אומרת שהיא הולכת למות, אבל אני ייחסתי את זה להיסטריה ולא חשבתי שאנחנו בסכנה כלשהי חוץ מהכאבים - אבל הסתבר בדיעבד שהיא באמת הייתה בסכנת חיים", שחזר לאחר המקרה. 

 

תגיות:טיולדגארסי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה