חדשות בארץ

"בעלי הולך למות": המתנדב קפץ למוקד ב’מקרה’, וחיי אדם ניצלו בנס

מתנדב 'איחוד הצלה' שהיה בדרכו לביתו שבאלעד לאחר החגיגות, עבר בסמוך למוקד הרפואי ובעקבות דבר מה שמשך את תשומת לבו - החליט לבדוק את הסיטואציה. הודות לכך שסב על עקבותיו - הצליח להציל חיים

(צילום: דף הפייסבוק של איחוד הצלה)(צילום: דף הפייסבוק של איחוד הצלה)
אא

מי שחי עם אמונה יודע שהקב"ה משגיח על הנעשה בעולמו בכל שנייה - ואין מקום שבו קצרה ידו של ה' מלהושיע. הסיפור שלפנינו מתרחש אחרי החגיגות של שמחת בית השואבה. מתנדב 'איחוד הצלה' שהיה בדרכו לביתו שבאלעד לאחר החגיגות, עבר בסמוך למוקד הרפואי ובעקבות דבר מה שמשך את תשומת לבו - החליט לבדוק את הסיטואציה. 

הוא ביצע פניית פרסה ונסע במקום שסקרן אותו בצורה איטית, כשלפתע שמע צעקה מחרישת אוזניים: "הצילו, בעלי הולך למות". לדברי המתנדב דיוויד בדר, הייתה זו אישה מבוהלת שיצאה לרחוב בשעה 2:00 בלילה, כדי לנסות לגייס עזרה. למרות שהכביש היה ריק כמעט, בהשגחה פרטית של ממש בדר הסתובב וחזר לאזור שלה, כך שראתה אותו בפתאומיות, ורצה אליו כאחוזת אמוק. "פתאום ראיתי אישה שפותחת את דלת המכונית ורצה לקראתי בקריאות 'הצלה', בעלי הולך למות'", משחזר בדר. "הוצאתי את תיק הציוד שלי, וניגשתי למכונית שלהם".

במכונית ישב בעלה של אותה אישה בן ה-48, כשהוא חיוור ומתלונן על כאבים. בדר הזעיק ניידת טיפול נמרץ, ובד בבד החל בביצוע פעולות מצילות חיים כמו גם מתן אספירין לחולה. אמצע הפינוי נאלץ הצוות הרפואי לבצע החייאה שצלחה בנס, לאחר שהחולה איבד את הדופק שלו. "אם החולה לא היה מקבל אספירין בזמן שהגעתי, ספק אם הוא היה שורד", הסביר המתנדב מאוחר יותר. 

יצוין כי החולה - מאיר יחזקאל בן טילה, עדיין מאושפז במחלקת טיפול נמרץ, וזקוק לרחמי שמיים. אנא התפללו לשלומו, בין שאר חולי עמו ישראל.

תגיות:הצלהנסמתנדב

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה