סגולות

איזו סגולה נתנה הרבנית קנייבסקי ע"ה, למי שסבל מכאבי שיניים?

סובלים מכאבי שיניים והתרופות לא עוזרות? לפניכם כמה סגולות בדוקות שכדאי לנסות

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

כאב שיניים הוא אחד המצבים הכי לא נעימים שיש, בלשון המעטה. אבל במקורות הקדושים שלנו יש ויש דרך להתמודד גם אתו, ואפילו יותר מדרך אחת. לפניכם כמה סגולות שמסייעות בהקלה על כאבי שיניים, בין היתר מהרבנית בת שבע קנייבסקי ע"ה - שאותה קיבלה מהסטייפלר הקדוש (רבי יעקב ישראל קנייבסקי זצ"ל):

מי שסובל מכאבי שיניים, סגולה גדולה עבורו לומר בקידוש הלבנה אחרי הנוסח 'כשם שאני רוקד, כך לא יוכלו כל אויביי לנגוע בי לרעה' - לומר: "ולא יהיה לי כאב שיניים (סגולתו של הסטייפלר הקדוש לרבנית בת שבע קנייבסקי ע"ה). מסופר כי בפעם אחת, כאשר תקפו את הרבנית קנייבסקי כאבי שיניים עזים, הסטייפלר הזכיר את שמה בקידוש הלבנה לפי נוסח זה, ומיד לאחר מכן עבר הכאב כלא היה. 

סגולה נוספת לכאבי שיניים, שמביא הספר 'סגולות ישראל' בקונטרס 'אבן סגולה', ומיועדת לגברים (שיכולים להזכיר את הנשים בתפילתם): אחרי שמתעטפים בציצית ומברכים 'ברוך אתה השם, אלוקינו מלך העולם, אשר קדשנו במצוותיו וציוונו להתעטף בציצית' -  במילים להתעטף בציצית, טוב להכווין את האותיות ל"ב (ראשי התיבות של צמד המילים הללו) ששקולות כנגד ל"ב נתיבות חכמה, וזוהי סגולה שיעברו כאבי השיניים. 

מובא בשם רבי נחמן מברסלב שסגולה לומר משפט זה שלוש פעמים, אל מול הירח: "אליהו זכור לטוב היה מהלך בדרך ופגע בו איש אחד ואמר לו 'רבי, יש לי כאב שיניים', והשיב לו: 'כשם שריפא הקב"ה את נעמן מצרעתו - כן ירפא הקב"ה אותך מחולי הנקרא כאב שיניים".

עוד מובא במקורותינו הקדושים כי סגולה לכל חולי או מיחוש שאדם חש בגופו היא לעסוק בתורה, שנאמר: "ולכל בשרו מרפא".

תגיות:כאבי שינייםסגולותהרבנית קנייבסקירבי נחמן מברסלב

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה