בריאות ותזונה

על כאב ’סכיאטי’ כבר שמעתם? העצה המופלאה הזו תעזור לכם להתגבר עליו

כמה מכם שמעתם על המונח כאב סכיאטי? העצב הסכיאטי הוא העצב הכי ארוך בגוף שלנו, אך רק מעטים שמעו עליו או היטיבו לחקור את הכאבים שקשורים אליו. לפניכם עצה מופלאה שתעזור לכם להתגבר על הכאב הזה

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

כמה מכם שמעתם על המונח כאב סכיאטי? העצב הסכיאטי הוא העצב הכי ארוך בגוף שלנו, אך רק מעטים שמעו עליו או היטיבו לחקור את הכאבים שקשורים אליו. מדובר בעצב שיוצא מהגב התחתון, עובר דרך הישבן ובחלקן האחורי של הרגליים שלנו ומסתיים בכפות הרגליים. פעמים רבות כשאנחנו מתלוננים על כאב חד באזורים הללו, מדובר בכאבים שקשורים לעצב הזה - ואז, פעולות פשוטות כמו הליכה או ישיבה, עשויות להיות סבל נוראי. 

הרפואה הקונבנציונאלית אמנם מטפלת בתופעה בעזרת תרופות שונות כנגד דלקות, אך לעתים רחוקות יכולה להגיע לשורש הבעיה ולפתור אותה לחלוטין. אתר אמריקני בשם Secretly Healthy חרט על דגלו מתן עצות טבעיות לבעיות הקשורות לעצב הסכיאטי, ולטענת גולשים רבים - הטיפ שלפניכם עוזר במיוחד להקלה משמעותית על הכאבים הללו. 

הטיפ הוא בעצם השריית הרגליים באמבטיה עמוקה המורכבת מ-10 ליטר מים חמים, ליטר חומץ תפוחים וחצי כוס מלח שעורבב במים והתמוסס. את הרגליים משאירים במים עד שהם מתקררים, לאחר מכן מייבשים אותן וגורבים גרביים - זאת על מנת לשמור על חמימותן. על הפעולה יש לחזור מדי לילה לפני שהולכים לישון, ולהימנע ככל הניתן מהליכה ברגליים יחפות על משטח קר.  

 

תגיות:כאבהתגברותשרירים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה