חדשות בארץ

איכות הסביבה משתלמת: שילם לילדיו שיאספו בקבוקי פלסטיק, וקנה בכסף אוטו

איך מחנכים את הילדים לשמור על איכות הסביבה? איתן טלקר, תושב כפר הנוער 'קדמה', אמם החליט ללכת בדרך הארוכה - אך אין ספק שזו נושאת לצדה מסר חינוכי לא קטן

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

איך מחנכים את הילדים לשמור על איכות הסביבה? איתן טלקר, תושב כפר הנוער 'קדמה', אמם החליט ללכת בדרך הארוכה - אך אין ספק שזו נושאת לצדה מסר חינוכי לא קטן. טלקר החליט לשלם כסף לילדיו, זאת על מנת שיאספו בקבוקי פלסטיק המיועדים למחזור. 

את הכסף ייעד טלקר לרכב חדש עבור המשפחה, וכן, זה אפשרי אם רק רוצים. "אני קורא לכולם לאמץ את הרעיון הזה", כתב טלקר בעמוד הפייסבוק שלו, לצד תמונת המכונית שרכש בתוך חמישה חודשים בלבד. "מצד אחד אתה זוכה לחנך את הילדים שלך לערכים של שמירה על איכות הסביבה, ומצד שני זוכה בבונוס של אלפי שקלים. אז הנה הרכב. עזבו את הדגם, עזבו את השנתון ותבינו את הרעיון: רכב מאיסוף בקבוקים, אתם קולטים? אז אם בא לכם לחנך, קחו רעיון וצאו לדרך".

וגם טיפ קטן יש לו לטלקר בשביל מי שמחליט ללכת בעקבותיו: :"אל תשכחו לתת לילדים תמריץ של 20-50 ש"ח בכל פעם, כדי שירגישו שגם להם יוצא מזה משהו על הדרך. הרווחנו קרוב ל-7,000 ש"ח מהבקבוקים, וזה היה ממש כדאי. אם החלטתם לאסוף - בהצלחה. ואם לא, אז בחייאת - שמרו לנו את הבקבוקים, ובהזדמנות אגיע עד אליכם כדי לקחת".

תגיות:איכות הסביבהחינוךילדים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה