חדשות בארץ

הצוות חיטט בערימת האשפה העצומה במשך שעות, עד שנמצא התיק היקר

תיקה של אחוה אלמסי נזרק בטעות לפח האשפה והגיע כבר לאתר הפסולת דודאים. טוב ליבם של העובדים סייע לאחוה למצוא את התיק. אנשים טובים באמצע הזבל

  • י"ב תשרי התשע"ח
(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

אחוה אלמסי, עובדת בסניף שופרסל בשדרות, נדהמה לגלות כי התיק שלה נזרק בטעות לפח האשפה, בזמן שהיתה עסוקה בעבודה.

בתיק היו אלפי שקלים ומסמכים רפואיים חשובים שאחוה נזקקה להם לקראת ניתוח העיניים של בנה בן ה-8 חודשים. כאשר הבחינה אחוה שהתיק, ובו המסמכים החשובים, נעלם, היא ניגשה לצפות במצלמות האבטחה של הסופר ונדהמה לגלות כי הוא נפל בטעות לתוך הפח, ועובדת הניקיון זרקה אותו.

בעיניים קרועות נכחה אחוה במשאית הזבל שהגיעה לאסוף את הפסולת, יחד עם התיק היקר. "החלטתי שאני נוסעת אחריה", היא סיפרה ל'ידיעות'. כאשר הגיעה לאתר הפסולת דודאים, סיפרה אוחה לצוות במקום את הסיפור בעיניים דומעות והתחננה שייתנו לה להיכנס לחפש את התיק.

צוות העובדים, שהבחין במצוקתה, הפסיק את מלאכתו — והחל בחיפושים אחר התיק. במשך שעות עבדו כולם: העובדים פיזרו בעזרת השופל את הפסולת, עטו כפפות והחלו במלאכת החיפוש הסיזיפית. וכך, הם פתחו שקית-שקית, תוך כדי שהם מרגיעים את האם המודאגת. ברגע שגילו את השקית שבתוכה התיק המיוחל, הייתה התרגשות גדולה, ואלמסי הודתה לצוות האתר בעיניים דומעות.

אלפי טונות של אשפה מגיעים מדי יום לאתר הפסולת דודאים, ושם הם מופנים לתהליכי הפרדה לשם מחזור, הטמנה ועוד. תיקה של אחוה נמצא באורח פלאי, רגע לפני שמוחזר.

מנהלת הצוות סיון שלחין התפעלה מהאכפתיות של הצוות. "העובדים מצליחים בכל פעם להפתיע אותי במסירותם ובאהבתם לזולת", אמרה. מנהל התפעול בדודאים, יעקב שמשון, אמר כי “סדר הגודל של מציאת התיק הם כמו זכייה בלוטו. למצוא תיק קטן בכל זה — זה מדהים".

תגיות:תיקפח אשפה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה