חדשות בעולם

מדהים: הצופה זיהתה גוש מוזר בגרון של מנחה הטלוויזיה, ואז התברר שהיא הצילה את חייו

הפקתה של אחת מהתוכניות האמריקאיות לשיפוץ הבית קיבלה מייל יוצא דופן ומבהיל במיוחד. "הגוש הזה הצליח למשוך את תשומת לבי לאורך כל התוכנית, ומיד הבנתי בכך שמשהו לא בסדר בגרון של טארק", כתבה הצופה, אחות מוסמכת במקצועה, תוך שהיא מפצירה באנשי ההפקה, לשלוח את המנחה לרופא אונקולוג

מנחה הטלוויזיה טארק אל מוסה, שחייו ניצלו הודות לצופה חכמה (צילום מסך)מנחה הטלוויזיה טארק אל מוסה, שחייו ניצלו הודות לצופה חכמה (צילום מסך)
אא

הפקתה של אחת מהתוכניות האמריקאיות לשיפוץ הבית קיבלה מייל יוצא דופן ומבהיל במיוחד. את המייל שלחה בחורה בת 31 בשם ריאן ריד, שהזדהתה כאחות מוסמכת וטענה כי גוש בגרונו של מנחה התוכנית טארק אל מוסה, הצליח להדאיג אותה. "הגוש הזה הצליח למשוך את תשומת לבי לאורך כל התוכנית, ומיד הבנתי בכך שמשהו לא בסדר בגרון של טארק", כתבה ריד תוך שהיא מפצירה באנשי ההפקה, לשלוח את המנחה לרופא אונקולוג. 

"זאת לא בדיחה", כתבה ריד במכתבה. "אני ממש מבקשת שתתייחסו במלוא הרצינות לטענה שלי, ותבדקו אותה. אני כמעט בטוחה שזה קשור לבלוטת התריס שלו". 

תחילה נטו אנשי ההפקה לגחך נוכח טענתה של ריד, אולם כשבדקו עם אנשי מקצוע נוספים נאמר להם כי יש ממש בדבר, וכדאי מאוד שהמנחה ייגש לבדוק את זה כדי להסיר כל חשש. "כשהגענו לבית החולים בפעם הראשונה, הרופאים הפתיעו אותנו", מספר טארק. "הם אמרו לי שהגוש הוא בעצם גידול סרטני מסוכן, שיש להסירו מיד. אבל למרבה הצער, בשלב הזה הסרטן כבר התפשט לבלוטת הלימפה, והרופאים הכינו אותי לטיפולי הקרנות".

"ריד כנראה לא רצתה להיראות כמו מעריצה משוגעת, ולכן לא פנתה אלינו ישירות אלא כתבה בענייניות להפקה של התוכנית", אומרת אשתו של אל-מוסה, כריסטינה. "ההבחנה שלה הצילה את חייו של בעלי, שהוא גם אבא לילדה בת שנה וחצי. ועל זה אוקיר לה תודה כל חיי".

לדבריו, אל-מוסה הרגיש בגוש שבגרונו, ולא התעלם. "כששמתי לב שהגוש הזה שצץ פתאום בגרוני הולך וגדל ומקשה עליי את הבליעה, הלכתי לרופא פעמיים. בשתי הפעמים הרופאים אמרו שזה 'כלום', אך כשראיתי את המייל של ריד הגעתי למסקנה שאני כנראה צריך לקבל חוות דעת נוספת".

אולטראסאונד אחד הספיק לרופאים כדי להבין שמדובר בגוש סרטני שיש להסירו מיד. "הם אמרו שהם יסלקו חצי מזה בתוך שעה, אבל בסופו של דבר זה נמשך ארבע שעות, ובסוף הניתוח הוסרה כל בלוטת התריס שלי. כשהתעוררתי אשתי בכתה והדבר הראשון ששאלתי היה: 'זה סרטן, לא?'. היא אמרה לי שכן".

חצי שנה לאחר הניתוח ובזכות ההקרנות שקיבל, ניצלו חייו של מנחה הטלוויזיה כשהסרטן נעלם מגופו כליל. "אני לא יודע איך להודות לאותה בחורה", הוא אומר כיום. "אם לא העירנות והאכפתיות שלה, כנראה שלא הייתי כאן היום".

תגיות:טלוויזיהמנחההצלהגושגרון

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה