חדשות בארץ

האב השכול מאבו גוש: "כל היהודים בסביבה הגיעו לנחם"

משלחת מטעם תושבי קריית יערים טלזסטון הגיעה לנחם את משפחת עותמאן, תושבת אבו גוש, שבנה נרצח בפיגוע בהר אדר

  • ח' תשרי התשע"ח
(צילום: פלאש 90)(צילום: פלאש 90)
אא

משלחת נכבדה של תושבי קרית יערים (טלזסטון) הגיעה אתמול (רביעי) לניחום אבלים בבית משפחת עותמאן, תושבת אבו גוש, שאבלה על הירצחו של בנה יוסף ז"ל בפיגוע בהר אדר.

חברי המשלחת, ביניהם חבר המועצה המקומית הרב דוב בקשט, ראש המועצה הדתית הרב משה בן זכרי וגבאי בית הכנסת המרכזי בבית החלמה הרב יעקב קרויזר, עם עשרות תושבים נוספים, ביקשו למסור דברי חיזוק ותנחומים בשם כל בני הקהילה החרדית בטלזסטון.

אבי המשפחה עיסאם עותמאן יחד עם ילדיו, קיבלו את משלחת התנחומים בחמימות רבה. אנשי המשלחת הדגישו את הדו-קיום והשכנות הטובה רבת השנים בין תושבי אבו גוש וקרית יערים המהווים סמל ודוגמא לחיים שונים זה לצד זה בדו-קיום.

אבי המשפחה אמר לאנשי המשלחת, כי האסון הכבד שפקד אותו במות בנו רק מחזק בליבו את הצורך החשוב לחיות בשלום ובאחוה עם שכניו היהודים.

עיסאם עותמאן, אביו של יוסף ז"ל שנרצח בפיגוע בהר אדר, משמש כמאבטח מזה עשור, בבית ההחלמה ליולדות המפורסם בקרית יערים. עיסאם הוא דמות ידועה ואהודה בקריה ומכונה 'אריה'.

בראיון שהעניק עיסאם עותמאן לרדיו 103FM, הוא סיפר על הבן האהוב שאיבד. "אשתי התקשרה אלי ששמעה על פיגוע בהר אדר. היא התקשרה ליוסף והוא לא ענה. היא אמרה לי 'תתקשר אתה יש לי הרגשה לא טובה' הוא לא ענה גם לי. לקחתי את הרכב ונסעתי להר אדר. הרגשתי רע מאוד, הייתה לי הרגשה שהוא הלך, אבל התפללתי לקדוש ברוך הוא שיהיה בין הפצועים ולא הרוג. אבל יוסף שלי סיים את המשימה שלו בעולם הזה. בשביל זה הוא הגיע לעולם הזה", אמר האב השכול.

"הוא היה בחור טוב כולם אהבו אותו בכפר", המשיך איסאם, "כל מי שהכיר אותו אהב והעריך אותו. שירת שלוש שנים בשטחים. קיבל תעודת מצטיין. קיבל תעודת הוקרה מהישוב הר אדר. התקדם שם. הוא מכיר את כל הפועלים. זה הוא שמקבל אותם בבוקר. מה שהבנתי מהמפקד זה שהוא הדף את המחבל השפל הזה, מנע ממנו להגיע ליישוב ואז היה קורה אסון עוד יותר גדול. מזל שזה נגמר כך".

איסאם סיפר כי קיבל תמיכה מיהודים רבים שאף הגיעו לניחום אבלים באבו גוש. "כל האחים היהודים בסביבה באו לנחם. מנתניה אנשים שאני לא מכיר שמעו על הפיגוע, הניעו רכבים ובאו לנחם אותי".

על חברי הכנסת הערבים הוא אמר כי מעדיף שלא יגיעו. "דווקא חברי הכנסת הערבים הוא מעדיף שלא יגיעו. לא באו חברי כנסת ערבים. אני לא מעוניין ועדיף שלא יגיעו. אני לא רוצה לראות אותם. מספיק לי שמגיעים האחים היהודים אלי. גם הבן הקטן ימשיך את דרכו של אחיו. אני כולי תקווה שיתגייס כמה שיותר מהר למג"ב. הבת עשתה שירות לאומי", אמר.

האב השכול סיים את הראיון כשקולו נחנק מבכי: "אני מוסר את תנחומיי לשאר המשפחות. השם יחזק אותנו וייתן לנו כוח. נעבור את זה. יהיה בסדר".

תגיות:הר אדרפיגוע

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה