חדשות בארץ

הלילה: בית המחבל מופה לקראת הריסתו

כוחות הביטחון פעלו הלילה בכפר וסוריכ, ממנו יצאה המחבל. הכוחות מיפו את הבית לקראת הריסתו ופירקו את סוכת האבלים שהקימה המשפחה

  • ז' תשרי התשע"ח
(צילום" דובר צה"ל)(צילום" דובר צה"ל)
אא

בעקבות הפיגוע בשער הסמוך להר אדר בו נהרגו שלושה ישראלים, יצאו הלילה (רביעי) כוחות של החטיבה המרחבית "בנימין" למבצע נרחב בכפר בידו וסוריכ, הנמצאים במרחב ממנו יצא המחבל. במסגרת המבצע כוחות צה"ל, שב"כ ומג"ב ביצעו מיפוי הנדסי של בית המחבל לקראת הריסתו וכן ביצעו סריקות אמל"ח נרחבות והחרימו כספי טרור.

במסגרת הפעילות וכחלק מתפיסת "הסיכול המרחיב", הוחרמו ההיתרים של מספר קרובי משפחה של המחבל. כמו כן פורקה סוכת האבלים שהקימה המשפחה.

נוסף על כך, במהלך הלילה תפסו כוחות צה"ל ומג"ב בצומת בסמוך לקלקיליה ובמחנה הפליטים ג'נין כספי טרור בשווי אלפי שקלים. כן עצרו כוחות הביטחון 15 מבוקשים באזור יו"ש. שלושה מהמבוקשים חשודים במעורבות בפעילות טרור עממי ובהפרות סדר אלימות לעבר אזרחים וכוחות הביטחון. המבוקשים הועברו לחקירה.

אתמול, מספר שעות לאחר הפיגוע, היללה תנועת פתח' את המחבל, שרצח שלושה ישראלים. בעמוד הפייסבוק הרשמי של התנועה, הופיעה תמונה מקוממת במיוחד: המחבל מתחת דיוקנותיהם של יאסר ערפאת ואבו מאזן.

לצד סמל פלסטין, המופיע אף הוא בתמונה, נרשם הכיתוב הבא: "בשם תנועת הפתח' משתתפים בצער המשפחה של השהיד הגיבור נימר מחמוד אלג'מל שנהרג בפעולת שחרור היום". לצד כיתוב זה מופיעות שתי המילים "בכבוד ובגאווה" באותיות גדולות ובצבע אדום.

תגיות:הריסת בתי מחבליםכוחות הביטחוןמחבל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה