חדשות יהדות

מרגש: אחרי 12 שנות התבוללות בתאילנד ובזכות הרב זמיר כהן - הבחור שב הביתה

סיפור מרגש שעלה לכותרות לאחרונה בסמינר של 'הידברות' בניו יורק, עושה לו כנפיים וכובש את הרשתות החברתיות: בחור שחי 12 שנה כחילוני בתאילנד - שב אל משפחתו שבבני ברק, לאחר שיחת טלפון אחת עם הרב זמיר כהן

אא

סיפור מרגש שעלה לכותרות לאחרונה בסמינר של 'הידברות' בניו יורק, עושה לו כנפיים וכובש את הרשתות החברתיות: בחור שחי 12 שנה כחילוני בתאילנד - שב אל משפחתו שבבני ברק לאחר שיחת טלפון אחת עם הרב זמיר כהן.  

בסמינר, שבו נערכה עצרת חיזוק והתעוררות רוחנית לכבוד הימים הנוראים - השתתפו אלפי יהודים, הן ישראלים והן אמריקאים. בין מרצי הסמינר לקחו חלק גם רבנים דוברי אנגלית כדוגמת הרב זכריה וולרשטיין, הרב דוד גולדווסר והרב פסח קרון כמו גם יו"ר ארגון הידברותהרב זמיר כהן והרב יצחק פנגר. 

השיא במעמד המרגש היה כאשר בחור ישראלי בן 32 עמד וסיפר לנוכחים כי הגיע לסמינר במסירות נפש שאין כדוגמתה - היישר מתאילנד. 

24 שעות טיסה ונסיעות, לא הניאו אותו ממטרתו - לפגוש את הרב זמיר כהן פנים אל פנים, ולהודות לו באופן אישי. הבחור סיפר כי בזכות הרב זמיר כהן החל תהליך של התקרבות ליהדות לפני כחודש, זאת לאחר 12 שנות התבוללות ומגורים בתאילנד. בעיניים דומעות מהתרגשות הבחור קיבל על עצמו לחזור לשורשיו היהודיים ואף הפתיע כאשר הגיע לישיבתו של הרב זמיר כהן בביתר עילית, שם בילה את החג. 

תגיות:התבוללותהרב זמיר כהןהידברותפעילות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה