ונשמרתם

מחריד: החופשה החלומית במלון היוקרה - התגלתה כסיוט מתמשך

סינדי ומייק אווילה מפלורידה שבארה"ב - חסכו במשך חודשים ספורים כדי להגיע לבית מלון יוקרתי באיי הבהאמה ולהגשים את חלומם. אולם בלילה האחרון לשהותם במלון, החופשה החלומית התבררה כסיוט של ממש

המזרון בחדר בית המלון. בעיגול: ידה של סינדי לאחר העקיצות (צילום מסך)המזרון בחדר בית המלון. בעיגול: ידה של סינדי לאחר העקיצות (צילום מסך)
אא

זו הייתה אמורה להיות החופשה המושלמת, מזה זמן רב שלא יצאו לבית מלון. סינדי ומייק אווילה מפלורידה שבארה"ב - חסכו במשך חודשים ספורים כדי להגיע לבית מלון יוקרתי באיי הבהאמה ולהגשים את חלומם. אולם בלילה האחרון לשהותם במלון, החופשה החלומית התבררה כסיוט של ממש. "התעוררתי בלילה כשכל גופי מגרד בצורה איומה, והערתי את מייק. רצתי למקלחת וראיתי שכל הגוף שלי, כולל הפנים, מלא עקיצות אדומות ומבהילות", משחזרת סינדי לחדשות CBS במיאמי. 

סינדי עם הפצעים על פניהסינדי עם הפצעים על פניה

הגוף שלה היה מכוסה בעקיצות אדומות מאסיביות, ששרפו בעוצמה שלא תתואר. "בהתחלה חשבנו שנעקצתי על ידי מדוזה, אבל מאחר ולא זכרתי דבר כזה - מייק התחיל להוריד את הסדינים מהמזרן". מסתבר שמייק זכר שקרא מאמר על חרקים וחוסר היגיינה במקומות ציבוריים, ומתוך אינסטינקט - החליט לבדוק מה יש מתחת לסדינים המבריקים שעליהם ישנה אשתו. "כשהוא הרים את הסדינים, שנינו היינו בהלם מוחלט", מספרת סינדי. "על המזרון טיילו בנחת מאות חרקים זעירים ושחורים, ופשוט לא האמנתי שזה קורה דווקא לנו".

רותחים מזעם ניגשו בני הזוג לדלפק הקבלה, ולאחות בית המלון - אך למרבה הצער, עזרה רבה היא לא יכלה להגיש לאורחת הסוערת. "היא נתנה לי משחה להקלה על הכאב, אבל זה לא הזיז לכאב שחשתי. הרגשתי שכל הגוף שלי נשרף מבפנים".

כעת, חצי שנה לאחר המקרה המזעזע, תביעה הוגשה נגד בית המלון על רשלנות בשמירה על היגיינה בסיסית. הנהלת בית המלון הצהירה כי היא תהא אחראית לכל הטיפולים הרפואיים של סינדי וההוצאות הכרוכות בהם, אולם סינדי סירבה להסתפק בזה. "אני תובעת את המלון כי אני חושבת שמגיע לי כסף על עוגמת הנפש והכאב הגדול שעברתי בחצי השנה הזו", אומרת סינדי. "וכן, אני גם רוצה להסב את תשומת לבם של אורחי המלון, כדי שדבר כזה לא יחזור על עצמו. אנשים משקיעים את מיטב כספם כדי ליהנות מכל שירותי המלון, ולא ייתכן שבבתי מלון שמגדירים עצמם כמלונות 'יוקרה' יתרחש מחדל שכזה".

תגיות:חרקיםבית מלוןונשמרתםניקיון

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה