מעניין

ילד בן שמונה הציל חמישה בני אדם תוך יומיים

איך מצליח ילד בן שמונה להציל את חייהם של חמישה בני אדם תוך יומיים?

  • כ"ח אלול התשע"ז
הילד סטיבן ויליאמסהילד סטיבן ויליאמס
אא

סטיבן ויליאמס הוא רק בן שמונה, אבל הוא כבר הספיק להציל את חייהם של חמישה בני אדם – כל זאת תוך יומיים. לקראת סוף אוגוסט, ויליאמס המתגורר בוולס שבבריטניה, שט בקייאק שלו בים כשהבחין בשלושה אנשים הנתונים במצוקה. ויליאמס שט אל השלוש  - הן היו אישה זקנה ושתי נערות, תיירות באיזור – וגילה שהן נכנסו לשחות ולא יכלו להיחלץ כי נקלעו לזרם חזק. בעזרת חבל שהשליך אליהן, ויליאמס גרר אותם חזרה אל החוף.

יומיים לאחר מכן, ויליאמס שוב שט בקייאק שלו לאורך החוף ונתקל בשני גברים צעירים עומדים על סלע באמצע הים וקוראים לעזרה. הסוללות בטלפונים שלהם אזלו, והצעירים, שנתקעו בלב הים, היו רעבים, עייפים, ורטובים, בלי שום דרך להזעיק עזרה. הפעם, ויליאמס קרא למשטרת החופים השתמשה בסירת הצלה כדי לחלץ את הצעירים.

קו החוף של וולס הא מסוכן במיוחד עבור תיירים שמשתמשים בחוף כדרך קיצור לאתרי המחנאות שלהם, ולא פעם נתקעים. בלי עזרתו של הילד בן השמונה, תושב המקום, חמישה תיירים יכלו לשלם בחייהם על הניסיון לקצר את הדרך.

"אנשים נתקעים לעיתים קרובות בזרמים פה", אמר סטיבן בריאיון לעיתון מקומי. "אני רק עזרתי במה שיכולתי".

אביו של סטיבן, שעובד במשמר החוף, אומר כי הוא גאה מאד בתושייה של בנו. סטיבן, אם זה לא ברור, מתכוון להצטרף בעצמו למשמר החוף – ברגע שימלאו לו 17.

תגיות:בריטניההצלת חיים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה