חדשות בארץ

כותרות הבוקר ב-60 שניות: הוריקן "מריה" פגע בקריביים

נתניהו וטראמפ נפגשו ושוחחו על הסוגייה האיראנית, קוצרה תקופת ההגבלה למכירת דירת מחיר למשתכן, ותאונה קטלנית ליד יבנה. כל מה שחשוב לדעת

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

חדשות

תאונה קטלנית ליד יבנה: 3 הרוגים ו-2 פצועים קשה מאוד: 3 צעירים בשנות ה-20 לחייהם נהרגו, ו-2 נוספים נפצעו קל מפגיעת משאית. הצעירים יצאו מרכבם הפרטי לאחר תאונה קלה, כאשר במקום עברה משאית ופגעה בהם בעוצמה אדירה. להרחבה, לחצו כאן.

פגישת טראמפ ונתניהו: נשיא ארה"ב דונלד טראמפ וראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו נפגשו שוב, בפעם השלישית מאז שהושבע טראמפ לנשיאות ארה"ב. שני המנהיגים נפגשו במלון "פאלאס" בניו יורק. על השולחן נידונו הסוגייה האיראנית והתהליך המדיני עם הפלשתינים.

פגישה רשמית ראשונה עם הנשיא המצרי: ראש הממשלה נועד בשולי עצרת האו"ם עם הנשיא א-סיסי והשניים ניהלו שיחה מקיפה על האתגרים המשותפים באזור.

קוצרה תקופת ההגבלה למכירת דירת מחיר למשתכן: רוכשי דירה במסגרת פרויקט מחיר למשתכן יוכלו למכור אותה לאחר חמש שנים מיום קבלת טופס 4 בפרויקט או שבע שנים מיום ביצוע ההגרלה שבה זכו, כך אושר היום במועצת מקרקעי ישראל. קביעה זו תחול רטרואקטיבית גם על הגרלות ישנות .

 

חוץ

הוריקן "מריה" פגע בקריביים: סופת ההוריקן "מריה" התחזקה לדרגה העוצמתית ביותר (5) והגיעה לאי דומיניקה שבקריביים. על פי ההערכות, הסופה תגיע ביממה הקרובה לפוארטו ריקו ולאיים נוספים שנפגעו רק לאחרונה מהוריקן "אירמה".

צרפת: "רצח שרה חלימי - על רקע אנטישמי": חוות דעת פסיכיאטרית בצרפת העלתה כי הרצח של היהודייה בוצע "ממניעים אנטישמיים". עם זאת, חוות הדעת העלתה גם כי הוא ביצע את הרצח הברברי כאשר פעל תחת השפעת סמים.

 

 

מזג האוויר

היום: יהיה מעט חם מהרגיל לעונה. במישור החוף יהיה לח.

מחר, ערב ראש השנה: תורגש ירידה קלה במידות החום.

חמישי, יום א' של ראש השנה: צפויה התחממות קלה. מידות החום יהיו קרובות לממוצע העונתי.

שישי, יום ב' של ראש השנה: לא צפוי שינוי ניכר.

תגיות:כותרות ב-60 שניותהוריקן

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה