חדשות בארץ

הצילו, נחש: לקוחה גילתה נחש בתוך שקית של עלי מנגולד

לקוחה של רשת שופרסל באשקלון גילתה בתוך שקית עלי מנגולד שרכשה – נחש צפע. הרשת והחברה יפצו

  • כ"ז אלול התשע"ז
(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

 

לקוחה שקנתה ברשת שופרסל דיל באשקלון שקית עלי מנגולד מחברת "תנובות לכיש", נדהמה לגלות בתוך השקית – נחש צפע. על פי מה שנמסר מהרשת, לא הוזמן לוכד נחשים, משום שהנחש כבר היה מת.

משופרסל נמסר כי הם מצטערים על האירוע החריג, ומודים ללקוחה אשר הסבה את תשומת ליבם לעניין, אשר טופל באופן מידי. הרשת חוקרת את המקרה במנהל הפירות והירקות של הרשת, כמו גם מול הספק אשר אחראי על המוצרים. על פי הרשת, הסחורה אשר מגיעה לחנויות הרשת נארזת בארגזים אשר מונחים על האדמה בשדות, ולכן מקרים כאלה עלולים להתרחש – אך הרשת פועלת למנוע אותם ככל האפשר.

מחברת "תנובות לכיש" נמסר כי הרשת נמצאת בפיקוח של משרד הבריאות, וכי לטענתם הנחש הגיע אל האריזה לא בזמן האריזה עצמה, משום שאז היה ניכר לעובדים ההבדל במשקל השקית. מכיוון שהשקית היתה פתוחה, מעריכים בחברה כי התקלה התרחשה בזמן השינוע של השקיות אל סניף הרשת, וכי יתכן שבשל העומס לקראת החגים הושאר הארגז בחוץ למשך מספר דקות – מה שנתן לנחש אפשרות להיכנס. החברה וגם הרשת יפצו את הלקוחה.

מקרה דומה כבר אירע ברשת שופרסל לפני כשנתיים, אז התגלה נחש בתוך אריזה של חסה. שנה קודם לכן נראה נחש בערימת מלפפונים באחד מסניפי הרשת.

נחש צפע הוא נחש ארצי ונפוץ מאד בארץ. אורכו יכול להגיע עד כ-1.3 מטרים, והוא ניזון ממכרסמים, עופות וזוחלים שונים. הצפע נוטה להתקרב גם לאזורי מגורים של בני אדם, ולסכן אותם בהכשה. עם זאת, הצפע הוא בעל חיים מוגן, ולכן הלכידה שלו מותרת רק תחת אישור של רשות הטבע והגנים. 

תגיות:נחששופרסלעלי מנגולד

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה