ונשמרתם

בן החמש השתנק באוטובוס. ואז הנהגת הרימה אותו באוויר - והצילה את חייו

כשנהגת אוטובוס התלמידים ג'ינג'ר מקסוויל – התחילה את משמרת הבוקר שלה, דבר לא הכין אותה לדרמה שתתרחש דקות ספורות לאחר מכן. באוטובוס היו ילדים אחדים בלבד, כשאחד מהם – כבן חמש בלבד, החל להשתנק במושבו. פעולה פשוטה אך מהירה שלה, הצילה את חייו

בן החמש לפני ואחרי ההצלה (צילום מסך)בן החמש לפני ואחרי ההצלה (צילום מסך)
אא

כשנהגת אוטובוס התלמידים ג'ינג'ר מקסוויל – התחילה את משמרת הבוקר שלה, דבר לא הכין אותה לדרמה שתתרחש דקות ספורות לאחר מכן. באוטובוס היו ילדים אחדים בלבד, כשאחד מהם – כבן חמש בלבד, החל להשתנק במושבו.

למזלו הרב, הוא ישב קרוב מאוד לג'ינג'ר, כך שהיא יכלה בקלות להבחין בו מבעד למראה שלה. כשראתה את פניו מאדימות תוך שהוא משתעל ומנסה להוציא דבר מה מפיו, ג'ינג'ר עצרה את האוטובוס וזינקה אליו.

ג'ינג'ר לא איבדה לרגע את העשתונות. בקור רוח יוצא דופן היא אחזה אותו בכוח בבטנו, והחלה ללחוץ מספר לחיצות להוצאת הגוף הזר. תוך שניות אחדות נמצא על הרצפה מטבע פני שהיה תקוע בגרונו, וגרם לו להיחנק.

"בקורסי העזרה הראשונה שעברתי, נאמר לנו במפורש שתגובה מהירה היא הכי חשובה כאן", סיפרה ג'ינג'ר בראיון שנעשה עמה מאוחר יותר. "אפילו אם הילד מתעלף, צריך לעשות את הפעולות האלה כדי לעזור לו להוציא את הגוף הזר שתקוע בפנים".

ג'ינג'ר ביצעה בילד את תרגיל 'היימליך' הידוע, כשמצלמת האבטחה שבאוטובוס מתעדת כל רגע מהתהליך. אין ספק, תגובתה המהירה הצילה את חייו.

צפו בתיעוד נוסף שהציל חיים, ולמדו כיצד לבצע את תרגיל היימליך:

 

תגיות:היימליךעזרה ראשונהגוף זרחנק

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה