חדשות בארץ

החרדי שזכה ב-11 מיליון בלוטו, הפתיע את הנוכחים סביבו: "כבר זכיתי פעם אחת בפיס"

חרדי בן 60 מירושלים שזכה השבוע ב-11.2 מיליון ₪ בלוטו, התבטא בהתבטאות מחממת לב במיוחד כאשר נכנס למחלקת הזכיות של מפעל הפיס, כשאמר: "כבר זכיתי פעם אחת בפיס". הנוכחים במקום, שהניחו כי הוא מדבר על זכייה של סכום נוסף בחייו, הביטו בו בתמיהה – וזה רק חייך לעומתם ואמר: "אשתי היא הזכייה הראשונה שלי בפיס"

(אילוסטרציה: shutterstock)(אילוסטרציה: shutterstock)
אא

חרדי תושב ירושלים כבן 60, זכה השבוע בסכום אגדי של 11.2 מיליון ₪ בלוטו, בהגרלה שנערכה ביום שלישי האחרון ה-12.9.17.

כאשר הגיע הזוכה המאושר למחלקת הזכיות כדי לקבל את הפרס שלו, הודיע לנוכחים במקום כי "כבר זכיתי בפיס". מבטים תמהים הורמו לעומתו, וכמה אנשים אף הניחו כי הוא ודאי מדבר על זכייה בסכום כסף נוסף בו זכה ושאלוהו מתי היה זה – אולם הלה רק חייך אליהם ואמר בלי להתבלבל: "אשתי היא הזכייה הראשונה שלי בפיס".

בדברים אלו הוסיף הזוכה המאושר וסיפר על משפחתו הברוכה, השופעת ילדים ונכדים וציין כי העובדה שזכה בסכום הכסף דווקא לפני ראש השנה – משמחת אותו עד מאוד. שכן השנה יוכל להרבות בהוצאות 'לשם שמיים' לכבוד החג, לשמחת ילדיו ונכדיו הרבים. "היות ואנחנו לא יכולים לאכול עם שתי כפיות, ברוך השם – עכשיו נוכל לעזור לילדים ולנכדים", אמר.

לשאלה כיצד מילא את טופס הלוטו שלו, השיב הזוכה כי בחר במספרים מקריים לחלוטין, בטופס דאבל לוטו ששוויו 34.80 ₪. וכי לא על כך כתוב: "הוקירו נשותיכם כדי שתתעשרו"? נקודה למחשבה!

תגיות:לוטוזכייהחרדיםשמחה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה