בריאות ותזונה

מה הקשר בין בירה להארכת שיער? גם אנחנו הופתענו מהממצא הזה!

כתבה שהתפרסמה לפני חודשים ספורים במדור הבריאות של חדשות Fox News שופכת אור על תופעה מעניינת במיוחד שמתרחשת בהוליווד: שחקנים רבים מדווחים על טיפ להארכת השיער, שמפתיע אפילו את הרופאים שלהם

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

כתבה שהתפרסמה לפני חודשים ספורים במדור הבריאות של חדשותFox News שופכת אור על תופעה מעניינת במיוחד שמתרחשת בהוליווד: שחקנים רבים מדווחים על טיפ להארכת השיער, שמפתיע אפילו את הרופאים שלהם.

שתי שיטות עיקריות ישנן בשימוש בבירה לשיער, ובהמשך נציג את שתיהן. קודם לכן, יצוין כי חוקרים שבדקו את רכיבי הבירה מצאו בו מינרל בשם סיליקה – שהתפרסם בין היתר ביכולת פנומנלית להעניק לשיער ברק, נפח וחיוניות.

"הבירה היא המשקה השלישי הנצרך בעולם, אבל מעטים יודעים שהיא מעולה כמוצר טיפוח לשיער, ואני חופפת בעזרתה את השיער כדי להימנע מקרחות או נשירה. אפילו הרופא שלי היה בהלם כשסיפרתי לו את זה", סיפרה אחת השחקניות.

ישנם כאלו שדווקא מסתייגים מהפתרון הזה, היות ולטענתם הוא משאיר ריח רע שקשה להתפטר ממנו, אולם מעצב השיער ההוליוודי מארק מאנה אומר כי רצוי לשפוך את הבירה על השיער מהשורשים, להשהות אותו ל3-4 דקות ואז לשטוף עם מים קרים. לאחר מכן יש למרוח מרכך שיער ולשטוף היטב, והריח נעלם כלא היה.

מלבד הסיליקה, הבירה מכילה חומרים כמו ברזל, מגנזיום, זרחן וויטמין B, שידועים כל אחד בנפרד, ביעילותו בטיפוח השיער, ובהארכתו.

השיטה הראשונה להארכת השיער עם בירה:

לשפוך את הבירה מהשורשים ולאורך השיער, להמתין ארבע דקות ולשטוף במים קרים. לחזור על הפעולה אחת לשבוע.

השיטה השנייה להארכת השיער עם בירה:

תצטרכו: חצי כוס בירה, כף דבש, בננה מעוכה, חלמון מביצה אחת וכובע מקלחת. יש לערבב את כל החומרים, למרוח אותם על השיער מהשורשים ולעסות את הקרקפת היטב. יש להשאיר את העיסה על הראש כשעתיים, ולאחר מכן לשטוף היטב עם שמפו רגיל ועם מרכך בריח נעים, כדי להעלים את ריח האלכוהול החזק. לחזור על הפעולה אחת לשבוע.

תגיות:בירהשיערטיפקרחתהארכה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה