ונשמרתם

מה מסתתר במוצרים שאתם קונים לפי משקל? עובש ומקקים זו רק ההתחלה!

תחקיר חדש שנעשה בערוץ 20, חושף את האמת העגומה אודות מוצרי המזון שאנו רוכשים במשקל, שמכילים תולעים, זיהום, חרקים מסוגים שונים ועוד. אז בפעם הבאה שאתם רוכשים מזון או תבלינים במשקל – ראו הוזהרתם

(אילוסטרציה: shutterstock)(אילוסטרציה: shutterstock)
אא

תחקיר חדש שנעשה בערוץ 20, חושף את האמת העגומה אודות מוצרי המזון שאנו רוכשים במשקל, שמכילים תולעים, זיהום, חרקים מסוגים שונים ועוד. אז בפעם הבאה שאתם רוכשים מזון או תבלינים במשקל – ראו הוזהרתם

אלו שאוהבים לרכוש מזון במשקל, טוענים כי חוויית הקנייה היא אחרת. בכל זאת, זה מקנה להם את האפשרות להריח, למשש ולפעמים אפילו לטעום את המזון לפני קנייה, אולם דווקא משום כך – הסכנה גדולה יותר מסתבר.

מדובר במזון שהוא חשוף לא רק לידיים שלנו, אלא גם לאלו של עוד רבים אחרים, ולא. אין הכוונה כאן רק לבני אדם. לעתים מסתובבים בקרבת השקים הפתוחים הללו גם בעלי חיים, לעתים הם חשופים לשמש או במקום מלא טחב, יונים שמשאירות מזכרות בדמות לשלשת, תולעים, חרקים מסוגים שונים ועוד המון הפתעות בלתי נעימות שכאלה.

גושים שאתם מוצאים לעתים קרובות בתבלינים למשל, לא רק עלולים לסמן על תופעת התהוות של תולעים כי אם גם על הימצאותם של רעלנים מסוכנים, שבין היתר עלולים לגרום לסרטן הכבד ופגיעות התפתחותיות.

וזה עוד לא הכול: מסתבר שבין התבלינים האהובים עלינו, מסתתרים גם לא מעט זיופים שאליהם מוסיפים צבע מאכל ומלח לימון, כדי להקנות לנו תחושה שמדובר בתערובת מדהימה שתעשה פלאים לתבשילים שלנו. "למכירה בתפזורת יש יותר חסרונות בריאותיים מאשר במוצרים סגורים", מסביר הנטורופת יגאל מושחייב. "ראשית בגלל שהם פתוחים לאוויר, הם מתחמצנים ומתקלקלים יותר מהר. לפעמים הברחשים מתיישבים עליו, אז מבחינה איכותית הוא הרבה פחות איכותי ממוצרים ארוזים".

אז מה עוד יכול לאיים על הרכישה הבאה שלנו במשקל? אנשים שמשתעלים על תכולת השקים, עכברים שמסתובבים בין השקים בלילות ועוד.

בדיקה מדגמית שבוצעה במעבדה גילתה ממצאים מחרידים למדי: חיידקים קוליפורמים למכביר התגלו בכל הדגימות, מה שאמור להדליק לנו נורת אזהרה מידית היות וחיידקים מסוג זה מקושרים לרוב למי ביוב מזוהמים. ראו הוזהרתם!

תגיות:תולעיםמקקיםמזוןסכנה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה